ارتش و سپاه ید واحدی در مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهند بود


ارتش و سپاه  ید واحدی در مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهند بود

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست یکدیگر مانند یک ید واحد و یک لشکر الهی دست آموخته مکتب سرخ اباعبدالله علیه السلام آماده رشادت و شهادت در راه این سرزمین و دستاوردهای انقلاب در جهت مبارزه با رژیم صهیونیستی و پاسدار حریم ولایت خواهند بود.

به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ مهدی معمارباشی، امروز 29 فروردین در مراسم رژه روز ارتش در کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در هم پیچنده طاغوت زمان شد و دشمنان که منافع خود را در اثر این دگرگونی بزرگ در خطر می‌دیدند، در صدد برآمدند با اجرای توطئه های مختلف نهال نوپای انقلاب را به ضعف و شکست بکشانند. در بین همه توطئه ها، دسیسه انحلال ارتش در دستور کارشان بود که دوراندیشی و بصیرت امام خمین(ره) موجب شد خط بطلانی بر این توطئه کشده شود و خیلی زود کام شیرین دشمن تلخ شد.

وی تصریح کرد: امام(ره) بر این امر واقف بود که ارتش و قوای نظامی به عنوان ستون و رکن دفاع از کیان و ارزش های انقلاب و بازوی توانمندی در خدمت انقلاب و مردم است و نباید دستاویز گروه‌های ضدانقلاب و توطئه بیگانه و استکبار قرار گیرد و با نامیدن روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کردند که با ان نامگذاری ارتش انقلابی پدید آمده و تولدی دیگر یافته بود. ارتش در 40 سال گذشته همواره همراه و همگام با ملت، رهبری و فرمانده کل قوا در دوران امام(ره) و پس از ایشان تابع مقام معظم رهبری بوده، انقلابی عمل کرده، انقلابی مانده و خواهد ماند.

وی گفت: کارنامه درخشان ارتش در این سال ها موید همین است؛ چه در عرصه دفاع مقدس، چه در مبارزه با ضد انقلاب و یا در عرصه سازندگی در رسیدن به خودکفایی، خوداتکایی و قطع وابستگی از بیگانه. امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان ضمن اجرا کردن واقعی و به موقع پیام ولایت توانسته شعار ما می توانیم را در عمل به منصه ظهور برساند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش تصریح کرد: در عرصه نیروی زمینی محور آمایش سرزمینی یگان‌ها و تغییر در یگان‌ها و ساخت سلاح‌های مدرن و به روز تک تیرانداز، انواع نفربر و تانک‌های زرهی، تعمیر و نگهداری تجهیزات نیروی هوایی و ساخت انواع جنگنده ها صورت گرفته و با تغییر در راهبرد نیروی دریایی، این نیرو تبدیل به یک نیروی فرامنطقه ای شده و با تلاش نیروی هوایی، فضا ایران به امن ترین فضای هوایی منطقه بدل شده است.

وی اظهار کرد: حضور مقتدرانه ارتش در مرزها به همراه دیگر نیروهای مسلح مصداق "اشداء علی الکفار" است و اجرای طرح های مردم یاری و کمک به مردم "رحماء بینهم" را تداعی می کند. امروز نیروهای مسلح ما آماده‌تر از گذشته با توان دفاعی و رزمی بالا آماده دفاع از کیان و میهن و ارزش های انقلاب اسلامی و حریم ولایت بوده و گوش به فرمان مقتدای خود پاسخگویی قاطع و دندان شکن به هر دشمن منطقه ای و فرامنطقه ای است.

وی گفت: اقدام مذبوحانه دشمنان(در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های ترورستی) که از روی یاس و ناامیدی و ضعف و به واسطه سیلی محکمی که از فرزندان سبز قامت این سرزمین و سایر نیروهای مسلح در از بین بردن ریشه تروریسم در منطقه رخ داده را محکوم می کنیم. ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست یکدیگر مانند یک ید واحد و یک لشکر الهی دست آموخته مکتب سرخ اباعبدالله علیه السلام آماده رشادت و شهادت در راه این سرزمین و دستاوردهای انقلاب در جهت نابودی و محو کامل رژیم صهیونیستی و پاسدار حریم ولایت خواهند بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما