به دنبال شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان کرمان با کمک سازمان جنگل‌ها هستیم


به دنبال شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان کرمان با کمک سازمان جنگل‌ها هستیم

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: در شرایط کوتاه مدت تذکرات به مسئولین برای مقابله با بحران سیل داده شده است، اما در بلند مدت به دنبال این هستیم تا نقاط حادثه‌خیز استان با کمک سازمان جنگل‌ها و مراتع شناسایی و مشکلات آنها رفع شود.

به گزارش ایسنا، احمد انارکی‌محمدی در تشریح وضعیت استان در مقابله با سیل گفت: با توجه به هشدارهای تازه مبنی بر شرایط جوی جدید و تشدید بارندگی‌ها و ایجاد سیل در برخی استان‌ها مانند کرمان، در چند روز اخیر به اتفاق مسئولین این استان جلساتی را داشته و بازدید از برخی مناطق استان کرمان انجام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان کرمان در حالت آماده باش قرار دارد، بیان کرد: در جریان این بازدیدها از کانال‌های آبی استان، مواردی مورد اصلاح قرار گرفت، چرا که در برخی مناطق مسیر رودخانه‌ها باید خالی می‌شد و البته بیشتر لایروبی این رودخانه‌ها مهم و ضروری به نظر می‌رسید.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر مسئولین فرمانداران و استانداران و نیروهای امدادی در این استان از لحاظ ارائه خدمات آمادگی لازم را دارند.

انارکی‌محمدی اضافه کرد: در شرایط کوتاه مدت تذکرات به مسئولین برای مقابله با بحران سیل داده شده است، اما در بلند مدت به دنبال این هستیم تا نقاط حادثه‌خیز استان با کمک سازمان جنگل‌ها و مراتع شناسایی و مشکلات آنها رفع شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این راستا، به کمک مجمع نمایندگان استان کرمان گزارش مناطق حادثه‌خیز این استان را تهیه و در اختیار رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع گذاشته‌ایم. مقرر شده تا در جلسه با رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع نیازهای استان بیان و برای حل مشکلات آنها فکری شود


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق