حضور بطحائی در فارس و افتتاح همزمان چهار پروژه آموزشی


حضور بطحائی در فارس و افتتاح همزمان چهار پروژه آموزشی

با حضور وزیر آموزش و پرورش چند پروژه آموزشی و پرورشی در منطقه درودزن شهرستان مرودشت، در استان فارس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، صبح امروز پنج‌شنبه ۲۹ فروردین با حضور سید محمد بطحایی، چهار واحد آموزشی در روستاهای منطقه درودزن شهرستان مرودشت، شامل مدرسه ۶ کلاسه شهید البرزی روستای گله زن در زمینی به مساحت زمین ۴۵۰۰ متر مربع، با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان، آموزشگاه ۶ کلاسه بازسازی شده شهید یوسفی روستای بیدگل در زمینی به مساحت زمین ۴ هزار متر مربع، زیربنای آموزشی ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، آموزشگاه ۶ کلاسه شهدای روستای قصر خلیل در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۳۰ متر مربع و آموزشگاه استثنایی ۷ کلاسه شهر رامجرد که در زمینی به مساحت ۲۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان احداث شده، به بهره برداری رسید.

براساس این گزارش تمام پروژه‌های افتتاح شده توسط دکتر مصلح شیرازی و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث شده است.

سید محمدبطحایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها بیان کرد: هر چه قدر کیفیت مدارس ما بالا برود زندگی کردن مردم ما در آینده با کیفیت بالاتری خواهد بود.

وی افزود: در این صورت آسایش و آرامش فردای جامعه ما بیشتر خواهد شد، مقاومت و پایمردی مردم نیز در برابر زورگویی‌ها و ظلم‌ها بیشتر خواهد شد.

محمد بطحایی که جریان در سفر به شیراز و بازدید از منطقه درودزن در روستای گله‌زن این منطقه سخن می‌گفت، ضمن افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید البرزی این روستا افزود: مدرسه برای دانش آموزان محل تمرین زندگی است و در اینجاست که فرا می‌گیرند چگونه مشکلاتشان در زندگی را حل کنند و اینگونه است که سطح جرایم و مشکلات موجود در جامعه کاهش می‌یابد.

وی گفت: تلاش ما برای بالا بردن کیفیت آموزش و پرورش فقط و فقط برای این است که امروز داریم نقشه ایران فردا را در مدرسه ترسیم می‌کنیم، اینکه استان فارس تولیداتش چه قدر باشد، وضعیت دادگاه‌هایش چه طور باشد امروز در مدارسش ترسیم می‌شود و شکل می‌گیرد .

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساخت نزدیک ۳۰۰ مدرسه در استان فارس گفت: با این اقدام کار بسیار بزرگی اتفاق می‌افتد و به موازات کارهای سخت افزاری حتما باید روی بحث‌های نرم‌افزاری، روش‌ها، شایستگی‌ها و توانمندی‌ها و انگیزش معلمان نیز کار کنیم و امیدوارم که بتوانیم با سرعت بیشتری این مسیر را طی کنیم.

بطحایی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی، شایستگی و قابلیت بسیار بیشتر از آن چیزی که امروز در آموزش و پرورش هست دارد، لذا مدارس ما باید کیفیت بالاتری از این چیزی که امروز است داشته باشد، چرا که این مردم خوب، وطن پرست و دین مدار شایستگی خیلی بالاتر از این را دارند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان