مدیرکل کمیته امداد سمنان: 14.7 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک شد


مدیرکل کمیته امداد سمنان: 14.7 میلیارد ریال به سیل زدگان کمک شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 14 میلیارد و 751 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم این استان برای هموطنان سیل زده جمع آوری شد.

سید جواد رضوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هشت میلیارد و 247 میلیون ریال از مجموع این کمک ها از طریق مراکز نیکوکاری و 6 میلیارد و 503 میلیون ریال از طریق کمیته امداد استان سمنان جمع‌آوری شد.
وی بیان کرد: کمک های نقدی و غیر نقدی در قالب چهار محموله به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، به ارسال محموله ها به استان های شمالی کشور و لرستان اشاره و تصریح کرد: تاکنون 2 هزار و 953 تخته پتو، 86 تخته فرش و 157 موکت به مناطق سیل‌زده از طریق این نهاد ارسال ‌شده است.
وی با بیان اینکه کمک‌ های جمع‌آوری‌ شده در استان سمنان پس از تجمیع به‌ سرعت به مناطق آسیب‌ دیده ارسال می‌شود، افزود: با توجه به وقوع سیل در برخی از استان های کشور و ضرورت کمک و امداد رسانی به آسیب دیدگان و گرفتاران در سیل، کمیته امداد استان سمنان آماده دریافت کمک‌ های نقدی و غیرنقدی شهروندان است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به ارسال بیش از 35 هزار و 600 نوع اقلام غذایی و آب معدنی به مناطق سیل زده توسط کمیته این نهاد از سمنان، خاطرنشان کرد: مردم این استان 14 هزار و 506 دست انواع لباس، 6 هزار نوع لوازم ضروری و تعدادی اجاق گاز و تلویزیون به هم‌وطنان سیل زده از طریق کمیته امداد کمک کرده اند.
به گزارش ایرنا، پویش جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان کشور با اعلام شماره حساب و روش‌های حضوری و غیرحضوری در کمیته امداد با عنوان «رفیق گلستان باشیم» آغاز شد.
مردم استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور کمک رسانی به سیل زدگان کشور به شماره‌حساب 0102318463009 نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و یا شماره کارت مجازی 6984-9017-6919-6037 بانک صادرات واریز کنند.
9891/6103

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا