گردهمایی مدیران مؤسسه بیت‌الاحزان از 7 استان در مشهد/ لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در شعب


گردهمایی مدیران مؤسسه بیت‌الاحزان از 7 استان در مشهد/ لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در شعب

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ گردهمایی مدیران شعب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از 7 استان کشور، در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

گردهمایی مدیران مؤسسه بیت‌الاحزان از 7 استان در مشهد/ لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در شعب

به گزارش ایکنا از فارس، گردهمایی مسئولان و مدیران شعب و مراکز شبانه‌روزی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از 7 استان کشور طی روزهای 28 تا 30 فروردین‌ماه جاری در مشهد مقدس در حال برگزاری است.
احمد تاج‌بخش، مسئول برگزاری این همایش در این رابطه گفت: در این گردهمایی بیش از ۲۷۵ نفر حضور دارند که ۱۸۳ نفر آن مدیران و مسئولان شعب هفت استان و ۲۲ شهرستان هستند.‌
وی افزود: این همایش با هدف تقدیر و تشکر و اجرای برنامه‌های سیاحتی و زیارتی ویژه مدیران و مسئولینی است که به صورت خیرخواهانه مشغول فعالیت در موسسات قرآنی بیت‌الاحزان هستند، همچنین جلسات و نشست هایی با حضور اساتید اخلاق و رئیس موسسه قرآنی بیت الاحزان در حال برگزاری است و در پایان از شعب برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.
تاج‌بخش با بیان اینکه همچنین برنامه‌های جانبی ویژه موضوعات جذب مراکز شبانه روزی پرسش و پاسخ و ... نیز پیش‌بینی شده است، گفت: در قالب برنامه پرسش و پاسخ تلاش شد که نسبت به تغییرات سال ۹۸ و بخشنامه های سال جاری شبهات و سئوالات برطرف شود و همچنین برنامه‌های یک سال آینده مرور شود.
وی یادآور شد: تلاش شده در این همایش نسبت به برنامه مشابه سال‌های گذشته تغییرات ایجاد شود و بیشتر برنامه‌ها به سمت تفریحی و سیاحتی و مراسم‌ها تجلیل سوق داده شود و میزان برنامه های کارگاهی آموزشی و تشریح و توجیه برنامه‌ها کاهش یابد. .
تاج بخش در پایان با اشاره به زمان آغاز ثبت نام طرح رحله به در اردیبهشت گفت: این گردهمایی مسئولین مراکز شبانه‌روزی از اهمیت بالاتری برخوردار است و می‌تواند در خصوص هماهنگی برنامه‌های نحوه جذب، طرح‌های دوساله حفظ بانوان، طرح حفظ یکساله، حوزه‌های علمیه قرآن محور و ... بسیار تاثیرگذار باشد.
حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه نیز در نشست پرسش و پاسخ این گردهمایی گفت: باید به سمت خوداستقلالی برویم و در هر شعبه‌ای اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تا زمانی که مشکل مالی شعب حل نشود کارهای دیگری نمی‌توان انجام داد، گفت: قرار است که در ستاد ساماندهی مالی شعب برای ایجاد موقوفات قرآنی و مجمع خیرین قرآنی و توسعه صندوق‌های نذورات و کمک‌های مستمر ماهانه تلاش کنیم.
شاهسونی با تصریح اینکه در ساماندهی مالی دو کار داریم یکی بحث روشن شدن حساب و کتابها و دیگری توانمندسازی و درآمد شعب است، از برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ و تجوید در شهرستان‌ها با حضور اساتید کشوری و بیت‌الاحزان خبر داد.
یادآور می‌شود، پایان‌بخش برنامه‌های این گردهمایی معرفی و تجلیل از شعب برتر مؤسسه است که تا دقایقی دیگر این برنامه آغاز خواهد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته