هم‌افزایی با سپاه را به کوری چشم دشمن ادامه می‌دهیم


هم‌افزایی با سپاه را به کوری چشم دشمن ادامه می‌دهیم

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان،یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان روز به روز برای اتحاد و انسجام با برادران سپاه و به کوری چشم دشمنان و در راستای هم‌افزایی تا جایی که لازم باشد همکاری را افزایش می دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرسرتیپ دوم محسن آذرافروز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸هزار شهید والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران و به ویژه شهدای لشکر ۱۴ امام حسین(ع) که در اثرحمله تروریستی دست نشانده های آمریکایی به شهادت رسیدند گفت: دیروز در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند ارتش امروز متدین تر و کار آمد تر از همیشه است.

وی افزود: همانگونه که رهبر انقلاب تاکید کردند آنهایی که عادت به تحقیر ملت و تقدیر خائنان دارند دم از ارتش رضاخان می‌زنند که حتی یک روز نتوانست در مقابل بیگانگان دوام بیاورد.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری تاکید کرد: این در حالی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کرد و اکنون برکات وجود نیروهای مسلح ایران شامل دیگران نیز شده است.

وی افزود: لذا ما کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان در جهت اتحاد و انسجام با برادران سپاه و به کوری چشم دشمنان اتحاد با سپاه را به منصه ظهور می‌گذاریم و روز به روز در جهت هم افزایی همکاری را تا جایی که لازم باشد انجام می‌دهیم تا بر عصبانیت دشمن بیافزایم.

این خبر تکمیل می شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی