شهردار اردبیل: بستر سرمایه گذاری در دریاچه شورابیل مهیاست


شهردار اردبیل: بستر سرمایه گذاری در دریاچه شورابیل مهیاست

اردبیل - ایرنا - شهردار اردبیل گفت: بستر سرمایه گذاری بخش خصوصی در دریاچه گردشگری شورابیل و اطراف آن فراهم است و مشوق های لازم برای سرمایه گذار آن ارائه می شود.

حمید لطف اللهیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شورابیل نگین گردشگری و مجموعه سلامت محور اردبیل محسوب می شود و این مجموعه فرصت خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
وی سرمایه‌ گذاری در ارتقای نشاط اجتماعی و توسعه برنامه ‌های فرهنگی را سرمایه‌ گذاری مفید و سودمند در رسیدن به راهکارهای منطقی و قابل قبول در ارتقای فرهنگ شهروندی دانست و گفت: حرکتی که شهرداری اردبیل در قالب فعالیت ‌های خود با اولویت توجه به سرمایه‌ های اجتماعی و فرهنگی آغاز کرده به ایجاد تحول در شهر اردبیل با نگاهی متفاوت ‌تر منجر خواهد شد.
شهردار اردبیل درباره ساماندهی اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی افزود: پیاده راه عالی قاپو به بافت با ارزش و تاریخی شیخ صفی‌ الدین به عنوان یک مجموعه جهانی رونق بیشتری داده است.
وی اضافه کرد: به دنبال ثبت جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی ضرورت ساماندهی اطراف این اثر تاریخی و جهانی بیش از گذشته احساس می‌شد که با نظر کارشناسان و متخصصان تصمیم بر این شد تا پیاده راه فرهنگی و تاریخی عالی قاپو به عنوان یک مجموعه با ارزش به شکل آبرومند عملیاتی شود.
شهردار اردبیل از آغاز عملیات بازگشایی و ساماندهی رودخانه گلمغان و تداوم عملیات لایروبی در مناطق پنج گانه اردبیل خبر داد و گفت: طی مصوبه جلسه ستاد بحران شهرداری اردبیل ، مقرر شد بستر و حریم رودخانه گلمغان ساماندهی شده و عملیات لایروبی در مناطق پنج گانه تداوم داشته باشد.
وی هدف اصلی از ساماندهی رودخانه گلمغان را کاهش احتمال بحران‌ها و هر گونه آسیب در هنگام سیل و بارش باران ذکر کرد و افزود: ساخت و سازهای غیر مجازی نیز که در اطراف رودخانه انجام شده بود، بازگشایی می‌شود.
7110/ 1257

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...