سیلابهای فروردین ماه 101 راه در خراسان رضوی را مسدود کرد


سیلابهای فروردین ماه 101 راه در خراسان رضوی را مسدود کرد

مشهد - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بارشهای شدید و سیلاب فروردین ماه جاری 2 جاده اصلی، 19 جاده فرعی و 80 راه روستایی در این استان را مسدود کرد.

ابراهیم نصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش راهداران 2 جاده اصلی و 18 جاده فرعی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد و اینک راه فرعی بردسکن - عشق آباد در شهرستان بردسکن مسدود می باشد.
وی اظهار داشت: از 80 راه روستایی مسدود شده نیز 68 راه بازگشایی شده و راه های روستایی حصار - حاتم قلعه در حوزه درگز، کورشک - تکه میدان در گناباد، نقاب - حسین آباد در شهرستان کاشمر و سنگرد - حسین آباد در سبزوار همچنان بسته است.
وی گفت: راه روستاهای تکمار ، جعفرآباد و رامشین (از میدان بسیج نقاب) در شهرستان جوین، زیبد و زیرخان در گناباد، روستاهای چنار و ناری در حوزه شهرستان فریمان و روستای پس کمر در شهرستان سرخس به علت سیلاب، طغیان رودخانه و ریزش کوه همچنان مسدود می باشد.
نصری ادامه داد: در حال حاضر بارش باران در هیچیک از راههای خراسان رضوی گزارش نشده و تردد در جاده های استان به صورت روان جریان دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه جدید بارشی از عصر امروز وارد استان شده و تا اواخر هفته آینده با بارشهای متناوب مناطق شمالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر جاده دارد که 6 هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
3221 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران