چالش فدرال رزرو با بیت کوین


چالش فدرال رزرو با بیت کوین

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که به تازگی بیت کوین هم در کنار طلا به عنوان رقیب جدی فدرال رزرو به منظور مبارزه با بانک مرکزی آمریکا پا به عرصه گذاشته است.

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر

به نقل از راشاتودی، به دنبال نشان دادن چراغ سبز از سوی فدرال رزرو آمریکا مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره تا احتمالا سال ۲۰۲۰ میلادی، قیمت بیت کوین محبوبترین ارز رمزنگار جهان به بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ دلار در هر واحد رسیده است.

در همین حال برخی از کارشناسان اقتصادی بر این باور هستند که افزایش قیمت بیت کوین به دلیل تصمیم فدرال رزرو نشانه جالبی است که حاکی از پاسخ این ارز رمزنگار به بانک مرکزی آمریکا شبیه به واکنش طلا است که در پی تصمیم گیری این نهاد پولی مبنی بر عدم افزایش نرخ بهره، قیمت طلا در آن روز سیر صعودی به خود گرفت.

اگرچه قیمت بیت کوین و طلا روز بعد از اعلام خبر عدم افزایش نرخ سود از سوی فدرال رزرو کاهش پیدا کرد؛ اما علت آن به دلیل رقابت با فدرال رزرو بر می گردد. بر پایه این گزارش، طلا همواره تلاش به مبارزه با فدرال رزرو می کند و بعضی وقت ها این مبارزه به یک جنگ خونین تبدیل می شود و اکنون بیت کوین هم در حال تلاش برای مبارزه با فدرال رزرو آمریکا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق