ایوانکا ترامپ: پیشنهاد پدرم مبنی بر رئیس بانک جهانی شدن را رد کردم.


ایوانکا ترامپ به ساحل عاج در غرب آفریقا سفر کرد تا مزرعه ی کاکائو در نزدیکی ادزوپی را ببیند.

ایوانکا ترامپ: پیشنهاد پدرم مبنی بر رئیس بانک جهانی شدن را رد کردم.پول‌نیوز - ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ، تایید کرده‌است که وقتی پدرش از او پرسید که: «آیا او علاقه‌مند است رئیس بانک جهانی بشود؟» او این پیشنهاد را رد کرده‌ است.

هفته گذشته، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ با این استدلال که ایوانکا در محاسبات بسیار خوب است به خبرگزاری آتلانتیک گفت که او از دخترش پرسیده بود: «آیا می خواهد نقش اصلی بانک جهانی را به عهده داشته باشد؟»

دختر دونالد ترامپ اکنون می‌گوید که وقتی این پیشنهاد کاری به او داده شد، در پاسخ گفت که «از کار خود به عنوان مشاور کاخ سفید به شدت راضی است.»

خانم ترامپ در نهایت در انتخاب رئیس جدید بانک جهانی ، دیوید مالپاس، شرکت کرد. آمریکا براساس یک توافق نانوشته و غیررسمی حق انتخاب رهبر بانک جهانی را دارد.

ایواناکا ترامپ در مصاحبه ای با خبرگزاری آسوشیتد پرس در سفر به ساحل‌عاج گفت که پدرش این کار را به عنوان یک سوال مطرح کرده‌است، اما او این پیشنهاد پدرش را رد کرد.

او اضافه کرد که مالپاس، عملکردی عالی خواهد داشت.

همچنین از او پرسیده شد که آیا رئیس‌جمهور مشاغل برجسته دیگری به او پیشنهاد داده است یا خیر که او در ادامه گفت که ترجیح می دهد اگر هم پیشنهادی مطرح شده باشد آن را محرمانه بین خود و پدرش نگه دارد.

ترامپ در مصاحبه هفته گذشته گفت که او به دخترش برای تعدادی از نقش‌های مختلف - از جمله سفیر ایالات‌متحده در سازمان ملل ، فکر کرده ، زیرا معتقد است که او به طور طبیعی«یک دیپلمات» است.

او گفت: «به او نسبت به نامزد کردن دخترش برای این نقش هشدار داده و این اقدام را به انتصاب‌های فامیلی نسبت داده بودند در صورتی که این ربطی به انتصاب‌های فامیلی ندارد.»

خانم ترامپ در حال حاضر به سفر هایی در کشورهای آفریقایی برای ترویج توسعه و رونق جهانی ( W - GDP ) که یک ابتکار از سوی دولت آمریکا برای پیشبرد مشارکت زنان در محل کار است، حضور دارد.

او روز چهارشنبه در اولین طرح مالی کارآفرینان زن ( We - Fi ) در آبیجان شهر جنوبی ساحل عاج ، شرکت کرد و نیز از یک مزرعه کاکائو در نزدیکی ادزوپی و یک کارخانه نساجی زنان در آدیس‌آبابا، پایتخت اتیوپی، بازدید کرده‌است.

راه‌اندازی این ابتکار در ماه فوریه همزمان با پیشنهاد کاهش کمک‌های خارجی و ممنوعیت کمک‌های آمریکا به گروه‌های بهداشتی که سقط‌جنین را ترویج یا انجام می‌دهند، بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!