نجات 43 نفر از چنگال سیل در خراسان جنوبی


نجات 43 نفر از چنگال سیل در خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از تاریخ 25 تا 28 فروردین‌ ماه 43 نفر از حوادث سیل و آبگرفتگی در استان توسط نیروهای هلال احمر نجات یافتند.

محمدرحیم شهریاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گزارشی از عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده برای سیل زدگان خراسان جنوبی ارائه داد و اظهار کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته از ۲۵ لغایت ۲۸ فروردین‌ماه جاری ۷۰ مورد بوده است.

وی افزود: از این تعداد خدمات حضوری یک مورد و خدمات دریایی و ساحلی یک مورد، خدمات جاده‌ای هشت مورد، سیل و آبگرفتگی ۵۶ مورد و خدمات شهری چهار مورد بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مجموع کل حادثه دیدگان را ۱۹۲۴ نفر اعلام و بیان کرد: در خدمات حضوری یک نفر، دریایی و ساحلی یک نفر، جاده‌ای ۱۱ نفر، سیل و آبگرفتگی ۱۹۰۶ نفر، شهری پنج نفر بوده است.

شهریاری مجموع کل نجات یافتگان را ۴۳ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۳ نفر از حوادث سیل و آبگرفتگی نجات یافتند.

وی ادامه داد: مجموع کل افراد اسکان داده شده ۱۷۶۸ نفر بوده‌اند که از این تعداد دو نفر در حوادث جاده‌ای، سه نفر در حوادث شهری و ۱۷۶۳ نفر در حادثه سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: ۳۲۵ دستگاه چادر، ۷۲۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۲۴ بسته غذایی ۲۴ ساعته، یک بسته غذایی یک ماهه، ۱۳۸۱ تخته پتو، ۳۵۸ تخته موکت، ۳۳۷ کیلو نایلون، ۵۰ گالن آب و ۵۰۰ قوطی کنسروجات نیز بین حادثه دیدگان توزیع شد.

شهریاری مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده را ۱۲۲ تیم اعلام و خاطرنشان کرد: ۴۱۴ نیروی عملیاتی و ۱۴۸ دستگاه خودرو به این حوادث اعزام شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج