اختتامیه طرح تلاوت نور در کانون اخلاص قائمشهر برگزار می شود


اختتامیه طرح تلاوت نور در کانون اخلاص قائمشهر برگزار می شود

اختتامیه طرح تلاوت نورکانون فرهنگی هنری اخلاص مسجدامیرالمومنین(ع) شهرستان قائمشهر چهارشنبه 28فروردین شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) با حضور فعالان مسجدی برگزار می شود.

«علیرضا مومنی خنکدار» امروز(26فروردین) در گفتگو با خبرنگار شبستان با بیان اینکه همه روزه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء یک صفحه از صفحات نورانی کلام الله مجید همراه با معنی و تفسیر آن با عنوان طرح «تلاوت نور» قرائت می شود، گفت: اختتامیه این طرح چهارشنبه 28فروردین شب ولادت حضرت علی اکبر(ع) مصادف با روز جوان با حضور فعالان مسجدی و جمعی از اهالی مسجدامیرالمومنین(ع) خیابان شهید بلباسی قائمشهر برگزار خواهد شد.

اختتامیه طرح تلاوت نور در کانون اخلاص قائمشهر برگزار می شود

وی افزود: این برنامه که با قرائت قرآن توسط علیرضا بهرامی پور آغاز با مولودی خوانی کربلایی رضا پیروی و اجرای گروه تواشیح شمیم رضوان همراه می شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) قائمشهر به همکاری موسسه فرهنگی هنری آسمان بیکران روناک شفق و پایگاه مقاومت جوادالائمه(علیه السلام) در برپایی آئین اختتامیه طرح تلاوت نور این کانون اشاره کرد و یادآورشد: اهدای جوایز نفیس به فعالین جوان مسجدی از برنامه های جشن ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) در کانون اخلاص است.

وی طرح تلاوت نور را یکی از عملی ترین طرح ها برای ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه دانست و اظهار کرد:طرح هایی نظیر تفسیر کوتاه جزء 5و 6قرآن کریم نیز به همت اعضای این کانون بصورت کشوری سال گذشته برگزار و منتخبین نیز معرفی شدند.

مومنی خنکدار با بیان اینکه تلاش داریم در جشن روز جوان با همکاری اهالی محل و نمازگزاران از طریق توزیع فرم پرسشنامه جوان فعال و برتر سال ۱۳۹۷ انتخاب و تجلیل شود، گفت: حضور در نماز جماعت، حضور در برنامه های مناسبت های ملی و مذهبی، مشارکت و همکاری در برنامه ها و فعالیت های فرهنگی اجتماعی و... از جمله شاخص های جوان برتر سال ۹۷ است.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی