جمع‌آوری کمک‌ها برای بازسازی مناطق سیل‌زده، اولویت مساجد باشد


جمع‌آوری کمک‌ها برای بازسازی مناطق سیل‌زده، اولویت مساجد باشد

رئوفی گفت: اقلام مورد نیاز و ضروری به اندازه کافی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است بنابراین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی مناطق سیل‌زده، در اولویت مساجد باشد.

حجت‌الاسلام «مهدی رئوفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه ملت ایران یک بار دیگر نوع دوستی خود باوجود همه مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارد نشان داد، گفت: گزارش ها از مناطق سیل زده نشان می دهد ایرانیان با همکاری سازمان های دولتی و نظامی به اندازه کافی اقلام مورد نیاز و ضروری به این مناطق ارسال کرده اند.

امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا(ع) افزود: جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی مناطق سیل زده، در اولویت مساجد باشد زیرا با افزایش شدت گرما لزوم ساخت مسکن و تجهیز محل های موقت اسکان، مهم تر جلوه می کند.

وی اضافه کرد: تاکنون چند کامیون کمک های غیر نقدی نماگزاران مسجد علی بن موسی الرضا (ع) و بخشی از ساکنان و خیران محله ایران و منطقه 17 شهریور به مناطق سیل زده ارسال شده است و چند روز پیش اعلام کردیم که این نوع کمک رسانی به سیل زدگان، کاهش و حتی متوقف شود و مردم به فکر بازسازی این مناطق باشند.

جمع‌آوری کمک‌ها برای بازسازی مناطق سیل‌زده، اولویت مساجد باشد

یادآور می شود، مسجد علی بن موسی الرضا(ع) در تهران، خیابان 17 شهریور، پایین تر از میدان شهدا، خیابان قادری، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !