ارسال محموله 500 میلیون ریالی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به سیل زدگان


ارسال محموله 500 میلیون ریالی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به سیل زدگان

مومنی شاد گفت: اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد یک محموله مواد خوراکی و گرم کننده را برای کمک به سیل زدگان تهیه و ارسال می کند.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در راستای انجام وظایف، تاکید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جهت جمع آوری مساعدت های مردمی، در این راستا اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این استان به عنوان استان معین برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان معرفی شد، اظهار داشت: با همکاری خادمین و هیئت امنا بقاع متبرکه، خیرین و مردم توانستیم حدود یک کامیون اقلام مورد نیاز سیل زدگان را تامین کنیم.

وی اضافه کرد: این اقلام شامل برنج، خرما، آبمعدنی، ماکارونی، شیرخشک، پوشاک، روغن، پتو، تشک و ... تهیه و امروز برای سیل زدگان ارسال می شوند.

مومنی شاد ارزش ریالی این اقلام را 500 میلیون ریال دانست و ابراز داشت: در همین راستا صندوق هایی در بقاع متبرکه استان جهت جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به سیل زدگان و تهیه لوازم مورد نیاز آنها فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می رود مردم استان همکاری لازم را جهت تامین مایحتاج مورد نیاز سیل زدگان در استان های مختلف داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...