ممتازین دبستان قرآنی آموزشی «امام حسین (ع)» معرفی شدند


ممتازین دبستان قرآنی آموزشی «امام حسین (ع)» معرفی شدند

حجت الاسلام الهیاری گفت: با توجه به درخشش بی نظیر دانش آموزان دبستان قرانی «امام حسین (ع)» در رقابت های سرود و قرآن کریم سال تحصیلی 98-97 و مسابقات قرآن کریم شهرستان لامرد، طی مراسم ویژه از این عزیزان تجلیل به عمل خواهدآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد الهیاری» گفت: با توجه به درخشش بی نظیر دانش آموزان دبستان قرانی «امام حسین (ع)» در رقابت های سرود و قرآن کریم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و در مسابقات قرآن کریم شهرستان لامرد، طی مراسم ویژه از این عزیزان تجلیل به عمل خواهدآمد.

قائم مقام موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» افزود: این دانش آموزان با حضوری قوی در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های مختلف موفق به کسب مقام های برترشده اند.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس ها و دوره های عمومی و تخصصی قرآنی در مدارس تحت پوشش موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» یکی از سرفصل های مهم آموزشی و تربیتی است.

حجت الاسلام الهیاری اظهار داشت: برنامه ریزی منظم، پشتکار و تلاش دانش آموزان و بهره گیری از معلمان و اساتید مطرح شهرستانی و استانی از عوامل موفقیت دانش آموزان مدارس قرآنی موسسه موقوفه مکتب القرآن «ثارالله (ع)» است.

این محقق قرآنی خاطرنشان کرد: گروه سرود دبستان قرآنی «امام حسین (ع)» هم موفق به کسب مقام ممتاز درسال تحصیلی 98-97 شده است که از زحمات مربیان، معلمان و مدیران دلسوز این دبستان قدردانی و تشکر می شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)