عملی کردن «رونق تولید» نیازمند عزم همگانی است


عملی کردن «رونق تولید» نیازمند عزم همگانی است

گروه فرهنگی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عزم همگانی را یکی از مؤلفه‌های عملی کردن نامگذاری سال با عنوان «رونق تولید» خواند و تصریح کرد: در سال جاری باید با سرلوحه قرار دادن این شعار اهداف دیگر رهبر انقلاب در سال‌های گذشته را نیز محقق کرد.

عملی کردن «رونق تولید» نیازمند عزم همگانی است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، روز گذشته 28 فروردین در نخستین شورای فرهنگ عمومی استان در سال 98، با تبریک اعیاد شعبانیه همگان را به بهره‌گیری از این ایام توصیه کرد.
وی اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه را محکوم کرد و افزود: این سخن ترامپ به عنوان رئیس جمهور یکی از کشورهای پرمدعای دنیا کاملاً مضحک و بیهوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم و مسئولین از همه آحاد در حمایت از سپاه پاسداران شعار «من یک سپاهی‌ام» را سر دادند، اظهار کرد: این جواب دندان‌شکن ملت ایران مشتی محکم بر دهن آمریکا و هم‌پیمانانش اسرائیل و عربستان بود و فتنه‌های آنان در منطقه را خنثی کرد.
مردانی عزم همگانی را یکی از مؤلفه‌های عملی کردن نامگذاری سال با عنوان «رونق تولید» خواند و تصریح کرد: در سال جاری باید با سرلوحه قرار دادن این شعار اهداف دیگر رهبر انقلاب در سال‌های گذشته را نیز محقق کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تقویت اقتصاد مقاومتی و خرید کالای ایرانی مقدمه‌ای برای رونق تولید و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اقتصادی در جامعه است.
وی با بیان اینکه در روزهای ابتدایی سال جدید شاهد بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌های کشور بودیم، خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوشبختانه تلفات جانی در استان نداشتیم اگرچه حدود 600 میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و منازل استان خسارت وارد شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی