مارک مارکز: درک علت حادثه ی موتوجی پی آمریکا سخت است


موتوجی پی ایران – مارک مارکز می گوید درک علت تصادفی که باعث شد تا پادشاهی موتوجی پی آمریکا را از دست بدهد، سخت است زیرا او برای ثبت زمان هایش فشاری به موتور وارد نمی کرد. موتورسوار هوندا مانند سال های گذشته مسابقه موتوجی پی آستین را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرد و در حال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود در آمریکا بود که در پیچ دوازدهم با لوساید نقش بر...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز می گوید درک علت تصادفی که باعث شد تا پادشاهی موتوجی پی آمریکا را از دست بدهد، سخت است زیرا او برای ثبت زمان هایش فشاری به موتور وارد نمی کرد.

موتورسوار هوندا مانند سال های گذشته مسابقه موتوجی پی آستین را از جایگاه پول پوزیشن آغاز کرد و در حال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود در آمریکا بود که در پیچ دوازدهم با لوساید نقش بر زمین شد. ولنتینو روسی که فاصله ی زیادی با مارکز داشت، پیشتازی مسابقه را در دست گرفت اما این پیشتازی تا چهار دور مانده به پایان مسابقه ادامه داشت و این الکس رینز، موتورسوار سوزوکی بود که به سیر پیروزی های مارکز در آمریکا پایان داد.

با نتیجه ی مسابقه آمریکا، آندره دویزیوسو در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و مارکز نیز به رده چهارم سقوط کرد. موتورسوار اسپانیایی گفت:

در مسابقه من سرعت بسیار خوبی داشتم و تنها در ابتدای مسابقه [به موتور] فشار آوردم تا به زمان زیر 2:04 برسم اما وقتی فاصله را دیدم، سرعتم را کم کردم زیرا ریتم خوبی داشتم و راحت بودم.

ناامید کننده و درکش سخت بود اما چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در حال حاضر ما فقط باید بر روی مسابقه بعدی در خرز تمرکز کنیم و بیشتر اطلاعات کسب کنیم.

در هر صورت ما فقط نه امتیاز پشت نفر اول یعنی دویزیوسو هستیم. خوشحالم چون در رقابت قهرمانی هستم.

مارک مارکز: درک علت حادثه ی موتوجی پی آمریکا سخت استمارک مارکز: درک علت حادثه ی موتوجی پی آمریکا سخت است مارک مارکز – آمریکا 2019

جک میلر که مسابقه آمریکا را در رده سوم به پایان رساند، اظهار کرد که به دلیل فشار مارکز در دورهای ابتدایی، لاستیک های او بیش از حد داغ شده بودند اما موتورسوار رپسول هوندا این موضوع را رد کرد:

ما زمان آن دور را بر اساس دیتاها مقایسه کردیم و کاملا مشابه سریع ترین دور و بقیه دورهایم بود. البته نقطه ی ترمزگیری طولانی [برای پیچ 12] وجود داشت و گاهی اوقات فهمیدنش سخت می شود.

اشتباه این بوده که من تصادف کردم اما هیچ کار احمقانه ای انجام ندادم. بعضی وقت ها هست که می گویم”خب الان در اوج [فشار آوردن به موتور] هستی” اما اینبار من در حد خودم بودم. من آرام و بدون هیچ مشکلی در حال موتورسواری بودم و سعی داشتم از لاستیک های جلویم محافظت کنم.

هیچ هشداری دریافت نکردم و در مسیر خوبی موتورسواری می کردم که کم و بیش شبیه آرژانتین بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی