نشست زمین در دامغان +عکس


نشست زمین در دامغان +عکس

رییس آتش نشانی دامغان گفت: بر اثر نشست زمین در خیابان قمر بنی هاشم (ع) به سمت خیابان خواجه شهاب، گودال بزرگی در معبر ایجاد شد که این حادثه تلفاتی نداشت.

گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، به مهدی ابراهیمی ارمی با بیان اینکه بر اثر نشست زمین در خیابان قمر بنی هاشم دامغان گودالی بزرگ به یکباره پدید آمد، بیان داشت: به محض دریافت گزارش این رویداد عوامل امدادی از نیروهای آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری دامغان با اتفاق نیروهای انتظامی و مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به محل مورد نظر اعزام و در برای رفع معضل پیش آمده اقدام کردند.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های اولیه انجام شده توسط کارشناسان و عوامل آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری دامغان علت نشست زمین عبور لوله و کانال آب بیان شده است.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دامغان خاطر نشان کرد: عمق شکاف ایجاد شده شش متر و دهنه آن ۲۰ متر بوده که با ۲۰ سرویس خاک توسط کامیون‌های شهرداری نسبت به پر کردن آن اقدام خواهد شد.

ارمی بابیان اینکه نشست زمین سطحی بوده و هوشیاری مردم از وقوع تلفات جانی و مالی جلوگیری کرده است گفت: در پی وقوع این حادثه معاون فرماندار و کارشناسان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دامغان در محل مورد نظر حاضر و معبر تا رفع کامل موضوع مسدود شد.

پس از ایجاد شکاف یک شیء تاریخی در گودال دیده شده که علت حضور عوامل میراث فرهنگی بررسی درباره این موضوع است.

نشست زمین در دامغان +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور