ارسال اسباب بازی برای بچه های مناطق سیل زده ضروری است


ارسال اسباب بازی برای بچه های مناطق سیل زده ضروری است

یک بازیگر با بیان این که همه در کمک به بچه های مناطق سیل زده شریک شویم، گفت: این بچه ها برای خروج از افسردگی نیاز به اسباب بازی دارند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «الهام پاوه نژاد» عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب آوا که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: با توجه به استقبال و تقاضل سه روز آینده در ساختمان اصلی خانه تئاتر برای مردم مناطق سیل زده فقط لباس نو جمع می کنیم.


این بازیگر اظهار داشت: با توجه به آخرین صحبت های امداد رسانان در مناطق سیل زده ، به ما اعلام شد که بچه های این مناطق آسیب دیدند و نیاز به اسباب بازی دارند. بچه ها برای خروج از بحران افسردگی اسباب بازی لازم دارند.


وی با بیان اینکه هر یک از ما رسانه هستیم ، عنوان کرد: باید به دوستان و آشنایان و فامیل در مورد نیاز مردم و بچه های مناطق سیل زده اطلاع رسانی کنیم و همه در کمک به مردم این مناطق به خصوص بچه ها تلاش کنیم.
وی قبل از خواندن کتاب مادر تصریح کرد: این کتاب بسیار لطیف و خواندنی است و به دلیل مشغله کاری که داشتم، آنرا یک روزه خواندم که صدا گذاری شد.


بر اساس این گزارش، گلاره عباسی نیز در این برنامه بیان کرد: امروز که اینحا آمدم به یاد آوردم که در بچگی به کانون می آمدم و در کلاس های مختلف مثل سفال شرکت می کردم.امروز از آقای ماسوله و همسرشان دعوت کردم به این برنامه بیایند.این عزیزان اهل فیلم و کتاب هستند و یک سری طرح و برنامه برای آینده داریم.


این بازیگر صفحه ای از کتاب پولینا و چراغ کوهپایه را که با صدای وی ، کتاب شنیداری شده، برای حضار خواند.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)