ترکش ها ی پری دریا را هنوز حس می کنم


ترکش ها ی پری دریا را هنوز حس می کنم

یک بازیگر با بیان اینکه شروع کارهای هنری ام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود، گفت:نخستین فیلم کوتاهم در کانون ساخته شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، افسانه بایگان عصر امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین در مراسم رونمایی از کتاب آوا که با حصور هنرمندانی همچون گلاره عباسی، احترام برومند، الهام پاوه نژاد و لیلی گلستان در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: شروع آشنایی من با کتاب صوتی به ۵، ۶ سالگی م بر می گردد که کتاب پری دریایی را گوش دادم.آنقدر قصه پری دریایی اثرگذار بود که هنوز ترکش های آن را حس می کنم.

این بازیگر با بیان اینکه شروع کارهای هنری م در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود، بیان کرد:در کتابخانه کانون عضو بودم و در کانون کار تئاتر و موسیقی می کردم.نخستین فیلم کوتاهم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته شد.

بایگان قبل از خواندن قسمتی از کتاب تیستو بند انگشتی اظهار داشت: تیستو بند انگشتی قصه لطیف و خاصی است انگار شازده کوچول در یک قالب دیگر است.


گفتنی است، کتاب تیستو بند انگشتی با صدای افسانه بایگان به به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان جزو ده کتابی است که به شکل صوتی تولید شده و امروز رونمایی شد.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر