معاون استاندار گیلان: مجمع مشورتی جوانان تشکیل می شود


معاون استاندار گیلان: مجمع مشورتی جوانان تشکیل می شود

رشت - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از تشکیل مجمع مشورتی جوانان در استان در راستای بهره گیری از ظرفیت این قشر مهم جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی جوانان با استاندار گیلان در رشت افزود: مهمترین رکن توسعه هر جامعه و کشوری، منابع انسانی آن است که به طور عمده جوانان هستند.
وی اظهار کرد: جوانان که اغلب آنان با دانش ، توانمند و مهارتند؛ بدلیل توانمندی شان در همه عرصه های موثر در توسعه یافتگی و نه صرفا بدلیل حضور و مشارکت آنان در رخداد های سیاسی و اجتماعی، مهمترین مولفه در توسعه یافتگی را به خود اختصاص داده اند.
وی مهمترین ظرفیت ارزشمند گیلان را برای توسعه و بالندگی ، منابع انسانی و بویژه جوانان خواند و افزود: در همه عرصه ها ، رخدادها و حوادثی که مایه مباهات شده ؛ نشان از جایگاه رفیع و نقش آفرینی جوانان است.
زارع با اشاره به تاکید و ابلاغیه استاندار گیلان برای استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی تصریح کرد: انتصاب 570 نفر از جوانان و بانوان در پست های مدیریتی موید این موضوع است.
وی با بیان اینکه بیشتر از گذشته نیازمند ایده ها، اندیشه ها ، نظرات و خلاقیت های جوانان هستیم، اظهار داشت: در راستای همین موضوع ، به دستور استاندار تشکیل مجمع مشورتی جوانان در دستور کار قرار گرفته است.
امروز مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نامگذاری شده است.
7296/2007

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود