سرمربی استقلال خوزستان : با غیرت خوزستانی می‌جنگیم


سرمربی جدید تیم استقلال خوزستان در مورد شرایط تیم و امتیازات کسر شده از این تیم خوزستانی توضیحاتی ارائه کرد. نوشته سرمربی استقلال خوزستان : با غیرت خوزستانی می‌جنگیم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی استقلال خوزستان : با غیرت خوزستانی می‌جنگیم

علوی : سعی کردیم از نظر روحی روانی تیم را به شرایط ایده ال برسانیم
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۹
سرمربی استقلال خوزستان  : با غیرت خوزستانی می‌جنگیم

سرمربی جدید تیم استقلال خوزستان در مورد شرایط تیم و امتیازات کسر شده از این تیم خوزستانی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از انتخاب علوی به عنوان سرمربی تیم استقلال خوزستان، این تیم امید دارد تا با مربی بومی بتواند در لیگ بماند، در همین رابطه علوی در مورد حضور خود و دستیارانش در این تیم می گوید:

شرایط تیم خوب است و سعی کردیم از نظر روحی روانی تیم را به شرایط ایده ال برسانیم و آماده بازی با نفت مسجد سلیمان بشویم. در بازی با فولاد من کلا ۲ روز بود تیم را تحویل گرفته بودم، بازی را خوب شروع کردیم، اما ۲ گل روی اشتباه فردی دریافت کردیم و اگر اخراجی نداشتیم به بازی بر می گشتیم.

علوی در ادامه در مورد دستیارانش می گوید:

آقای بوستانی که من را به استقلال خوزستان آوردند در کنارم هستند به علاوه آقای لفته حمیدی که سال قبل دستیار من بودند و همچنین هومان نادرپور که از مربیان جوان و آینده دار هستند را به باشگاه معرفی کرده ام.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان در مورد شرایط این تیم در جدول گفت:

ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد، جوانان با انگیزه و جویای نامی را داریم که دنبال اثبات خود هستند، اگر بازیهای ما را تماشا کنید می بینید ما در کل خوب بازی میکنیم اما در ضربات پایانی تمرکز لازم را نداریم. بنده به بازیکنانم اعتماد و ایمان کامل دارم و باشگاه هم با وکیلی که گرفته دنبال برگرداندن ۶ امتیاز کسر شده می باشد. امیدوارم با ۲-۳ برد و همچنین بر گرداندن امتیاز کسر شده و غیرت خوزستانی بتوانیم سهمیه خوزستان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...