شورای شهر تبریز 3.6 میلیارد ریال به مناطق سیل زده کمک کرد


شورای شهر تبریز 3.6 میلیارد ریال به مناطق سیل زده کمک کرد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این لایحه در 119 امین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید که طی آن شهرداری به ‌زودی در قالب ارسال اقلام مورد نیاز،...

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این لایحه در 119 امین جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید که طی آن شهرداری به ‌زودی در قالب ارسال اقلام مورد نیاز، 110میلیون تومان به شهرستان آق ‌قلا در استان گلستان و 250میلیون تومان به استان‌های ایلام، خوزستان و شهرستان پل‌دختر در استان لرستان مساعدت می ‌کند.
شهردار تبریز این جلسه گزارشی از سفر خود به همراه استاندار آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورا به استان‌های سیل‌زده ایلام و لرستان ارایه کرد و گفت: سیلاب در استان ایلام خوشبختانه خسارات سنگینی وارد نکرده اما به ‌دلیل محصور شدن چند روستا نیاز است که با قایق، خوراک مورد نیاز به خانواده‌های آسیب‌ دیده ارایه شود.
ایرج شهین باهر اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف استان به‌ ویژه سپاه عاشورا حضور پررنگی در مناطق سیل ‌زده دارند و روزانه بیش از هفت هزار پرس غذای گرم توسط موکب شهدای آذربایجان شرقی در ایلام توزیع می ‌شود.
وی با اشاره به حضور خود در شهرستان سیل‌زده پل ‌دختر لرستان، گفت: در این شهرستان سیل خسارات بسیار سنگینی وارد کرده و بیشتر بخش‌های پل‌دختر زیر آب رفته است؛ به همین‌خاطر ساکنان آن منطقه همچنان چشم‌انتظار مساعدت‌های هم ‌وطنانشان هستند.
شهین باهر تداوم مساعدت‌های شهرداری تبریز به مناطق سیل‌زده را ضروری دانست و از اعضای شورای شهر درخواست کرد در این راستا مجوزهای لازم را صادر کنند.
به گفته وی شهرداری تبریز تاکنون 4 گروه امدادی برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و ایلام اعزام کرده است.
3038/518
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی