همایش همبستگی با سپاه در محکومیت اقدام آمریکا


علما و شخصیت سیاسی مقاومت در همایشی با شعار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شریک پیروزی های منطقه ضمن اعلام همبستگی با سپاه پاسداران، اقدام خبیثانه آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از بیروت؛ علما و شخصیت سیاسی مقاومت در همایشی با شعار "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شریک پیروزی های منطقه" ضمن اعلام همبستگی با سپاه پاسداران اقدام خبیثانه امریکا در قرار دادن نام این نهاد مردمی و مقاوم در لیست گروه های تروریستی محکوم کردند.

در این همایش، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه علمای مقاومت اسلامی پایبندی عملی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آرمان فلسطین را خاری در چشم امریکا و رژیم صهیونیستی دانست و گفت علت این اقدام خبیثانه آمریکا به خاطر شکست های متعدد جبهه استکبار از محور مقاومت با هدایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.
علی عبدالکریم علی سفیر سوریه در لبنان نیز در این مراسم با تقدیر از جایگاه انکارنشدنی سپاه پاسداران در دفع شر تروریست های محور عبری، عربی، آمریکایی از منطقه خاطر نشان کرد، قدرت امروز سپاه و محور مقاومت به خاطر جایگاه مردمی آنها در منطقه است.
احمد حسینی کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز ضمن احمقانه خواندن اقدام آمریکا اظهار داشت این اقدام خدمتی دیگر به رژیم اشغالگر قدس و باعث محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین مردم منطقه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام