لوئیس همیلتون: هنوز پتانسیل کامل خودروی فراری را ندیدیم


فرمول یک ایران – با سه نتیجه ی 1-2 در ابتدای فصل، لوئیس همیلتون معتقد است که مرسدس عملکردی فراتر از انتظارشان داشته در حالی که فراری هنوز پتانسیل کامل خودروی خود را بیرون نکشیده است. در حالی که بسیاری از رقبا نگران سرعت فراری در پیست شانگهای بودند اما این مرسدس بود که توانست پول پوزیشن و پیروزی مسابقه چین را ازآن خود کند. همیلتون دومین پیروزی فصل...

فرمول یک ایران – با سه نتیجه ی 1-2 در ابتدای فصل، لوئیس همیلتون معتقد است که مرسدس عملکردی فراتر از انتظارشان داشته در حالی که فراری هنوز پتانسیل کامل خودروی خود را بیرون نکشیده است.

در حالی که بسیاری از رقبا نگران سرعت فراری در پیست شانگهای بودند اما این مرسدس بود که توانست پول پوزیشن و پیروزی مسابقه چین را ازآن خود کند. همیلتون دومین پیروزی فصل خود را کسب کرد و والتری بوتاس نیز در جایگاه دوم قرار گرفت و سباستین فتل در حالی سومی را بدست آورد که چالشی برای پیروزی در این مسابقه محسوب نمی شد.

راننده ی مرسدس درباره ی وضعیت تیم و فراری گفت:

به نظر من در حال حاضر ما با پتانسیل واقعی مان، عملکردی فراتر از حد انتظار داشته ایم و با چیزهایی که در اختیار داریم، با پتانسیل کامل مان پیش می رویم. اما عملکرد و پیشرفت های بیشتری نیز در آینده وجود خواهد داشت که ما را یک گام به جلو ببرد.

به نظر من در بحرین نمی توان گفت که لزوما با شایستگی کامل ما پیروزی را بدست آوردیم زیرا سریع نبودیم اما همه چیز دست به دست هم داد و شما در چنین شرایطی باید خود را در موقعیتی قرار دهید که پیروز شوید و ما چنین کاری را کردیم.

پیروزی استرالیا و چین اما با شایستگی کامل بود. فراری ها خودروی خوبی داشتند اما به نظر می رسید که تمام پتانسیل خودرو را در طول آخر هفته بیرون نکشیدند و به همین دلیل نمایش آن ها در مسابقه مانند قبل بی نقص نبود.

همه ی ما پستی و بلندی هایی را داریم اما دقیقا در چنین نقطه ای است که ما سخت تلاش می کنیم تا مطمئن شویم که تمام فرآیندهای کاری ما تا حدممکن دقیق باشد.

لوئیس همیلتون: هنوز پتانسیل کامل خودروی فراری را ندیدیملوئیس همیلتون: هنوز پتانسیل کامل خودروی فراری را ندیدیم لوئیس همیلتون و سباستین فتل – چین 2019

همیلتون که در حال حاضر بالاتر از هم تیمی اش و مکس ورشتپن، صدرنشین جدول رده بندی است در ادامه افزود:

ما جلوتر از خودمان (عملکردمان) قرار نداریم بلکه فقط سرمان را پایین انداختیم و کار کردیم. اما یک رقابت نزدیک دیگر را در پیش داریم.

من نمی دانستم که ردبول در چه جایگاهی قرار می گیرد اما از فراری آگاه بودم. به نظر من ما مسابقاتی را در پیش داریم که برای پتاسیل خودروهای آن ها بسیار مناسب تر است.

ما انتظار برتری در ملبورن را نداشتیم، ما انتظار نداشتیم که در بحرین چنین فقدان سرعتی داشته باشیم، و در این هفته هم انتظار برتری را نداشتیم پس هنوز هیچ چیز مشخص نیست. اما در نهایت ما به عنوان یک تیم عملکرد خوبی را داشتیم و فقط می خواهیم به این کار ادامه دهیم.

کلید پیروزی در امسال ارائه عملکرد بی نقص و کامل در یک آخر هفته است، از زمان ورود به آن (جمعه) تا خروج (یکشنبه) و هدف این خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج