آبنماهای آبسردوئیه، بیژن آباد و مظفر آباد رودبار جنوب مسدود است


 آبنماهای آبسردوئیه، بیژن آباد و مظفر آباد رودبار جنوب مسدود است

معین شهریاری، گفت: با توجه به باز شدن دریچه های  سد جیرفت همچنان آبناهای آبسردوئیه، بیژن آباد و مظفر آباد در رودبار جنوب مسدود می مانند.

«معین شهریاری» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رودبار جنوب، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، به طغیان و جاری شدن آب در بستر رودخانه هلیل در پی بارندگی های چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: با هدف ایمنی بهتر، در محل این آبنماها تردد ممنوع و عبور و مرور از طریق راه های جایگزین انجام می شود.

معین شهریاری، با بیان این مطلب که هم اکنون دریچه های سد جیرفت باز است، ابراز داشت: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خطر احتمالی برای مردم و خودروهای عبوری همچنان آبناهای آبسردوئیه، بیژن آباد و مظفر آباد در رودبار جنوب مسدود می مانند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رودبارجنوب، از ترمیم اولیه آبنماهای محور رودبار ایرانشهر خبر داد و بیان داشت: 8 آبنای خسارت دیده از سیلاب در این محور ترمیم و بازگشایی شده است و هم اکنون زیر بار ترافیک قرار گرفته است.

وی، با بیان این مطلب که در محور رودبار _ ایرانشهر و در حوزه فعالیتی این اداره از زهکلوت تا پنگ 30 کیلومتر فاصله است، افزود: 28 آبنما در طول این 30 کیلومتر وجود دارد که در زمان بارندگی به ویژه در مناطق کوهستانی بالادست تعداد زیادی از این آبنماها مسدود می شوند.

شهریاری، در پایان از مردم و رانندگان خواست با توجه به علایم نصب شده در ورودی و خروجی آبنماها از ورود و گذر از این مناطق جدا خودداری کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک