انتشار اطلاعات جدید از دوربین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو


رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو و همچنین صفحه نمایش این دو گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. در روزهای گذشته گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته […] نوشته انتشار اطلاعات جدید از دوربین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو و همچنین صفحه نمایش این دو گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در روزهای گذشته گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این گوشی های هوشمند دارای شباهت زیادی به وان پلاس 6T هستند. یکی از پرچمداران آینده وان پلاس به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود.

امروز اطلاعات جدیدی در رابطه با دوربین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو و همچنین نمایشگر آن ها در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. وان پلاس 7 دارای نمایشگر 6.4 اینچی با برش قطره ای است. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی دوگانه قرار می گیرد که دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است.

وان پلاس 7 پرو در مقایسه با برادر خود به صفحه نمایش بزرگتر، 6.64 اینچی مجهز می شود. این محصول فاقد بریدگی صفحه نمایش است و از نمایشگر خمیده بهره می برد.

انتشار اطلاعات جدید از دوربین وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. سنسورهای دیگر دوربین اصلی این اسمارت فون به صورت تله فوتو و اولترا واید در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات جدید، پرچمدار سوم این شرکت، وان پلاس 7 پرو 5G نام دارد. در رابطه با این محصول اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است؛ با این حال می توان با اطمینان به استفاده از مودم اسنپدراگون X50 در این دستگاه اشاره کرد.

وان پلاس احتمالا در تاریخ 14 مه از پرچمداران جدید خود به صورت رسمی رونمایی می کند (تاریخ معرفی وان پلاس 7 فاش شد). انتظار می رود در هفته های آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی های هوشمند در اختیار رسانه ها قرار بگیرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر