37 هزار نفر در استان البرز مشمول بیمه سلامت هستند


37 هزار نفر در استان البرز مشمول بیمه سلامت هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در حال حاضر 37 هزار نفر در استان مشمول بیمه سلامت هستند.

37 هزار نفر در استان البرز مشمول بیمه سلامت هستند
به گزارش فانوس، محمد محمدی فرد در مراسم تبادل تفاهم‌نامه مشترک بین بیمه سلامت ایران و کمیته امام خمینی که ظهر چهارشنبه به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور در البرز نیز به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه این تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و بیمه سلامت منعقد شد، اظهار کرد: در استان البرز ۲۴ هزار نفر مشمول این طرح می‌شود که مشمول دریافت خدمات بیمه پایه از سوی بیمه سلامت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همچنان خدمات بیمه‌ای این افراد از طریق کمیته خواهد بود، افزود: ما کار را به سازمان تخصصی سپرده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز با بیان این مطلب که درزمینهٔ بیماران خاص تکالیفی داریم، گفت: از طریق بیمه تکمیلی کمیته امداد خدمات بیمه‌ای مازاد به مددجویان ارائه خواهد شد.

محمدی فرد با تأکید بر اینکه در حال حاضر، افزود: خانواده‌های روستایی شهری و نیز شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر شامل این طرح‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان البرز با اعلام اینکه ما با انتقال خدمات بیمه هیچ‌گونه صرفه‌جویی انجام نداده‌ایم، گفت: این تفاهم‌نامه با نگاه صرفه‌جویی انجام‌نشده و واگذاری بیمه پایه درمان مددجویان به بیمه سلامت در قالب اجرای قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی مدنظر بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا