بازدید فرمانده ارشد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از مناطق سیل زده شادگان


بازدید فرمانده ارشد مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از مناطق سیل زده شادگان

فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه تنی چند از اعضای کمیته بحران منطقه از روستاهای آسیب دیده از سیل شهرستان شادگان بازدید...

فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه تنی چند از اعضای کمیته بحران منطقه از روستاهای آسیب دیده از سیل شهرستان شادگان بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه، سید امید شهیدی نیا، فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی و تنی چند از اعضای کمیته بحران منطقه، از روستاهای آسیب دیده از سیل شهرستان شادگان بازدید کردند.

در این دیدار که همزمان با دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صورت گرفت، فرماندار شهرستان شادگان ضمن ارائه گزارش از عملکرد فعالیت های انجام شده از قبل از سیل تا کنون، نیازمندی های خود را جهت کنترل سیل و کاهش خسارت های احتمالی ناشی از آن را اعلام نمود.

شهیدی نیا، در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت نفت و همسویی شرکت های پتروشیمی مستقر در استان در امر کمک رسانی به سیل زدگان، تعداد 3 دستگاه بیل مکانیکی و 3 دستگاه کامیون از طریق شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه را در اختیار فرماندار شهرستان شادگان قرار داد.

وی با اشاره به حضور تاثیر گذار کارکنان صنعت پتروشیمی در امدادرسانی و کمک به سیل زدگان در استان خوزستان، گفت: تا پایان شرایط فوق العاده در شهرستان شادگان، با توجه به نیاز، نسبت به تامین کیسه های پلاستیکی و نایلونی با سایزهای مختلف جهت استفاده در سیل بندها همکاری لازم را از طریق شورای راهبردی پتروشیمی انجام خواهد داد؛ همچنین مقرر گردید نیاز تامین غذای امداد رسانان توسط موکب صنعت پتروشیمی تامین گردد.

گفتنی است، تالاب شادگان از سه نقطه و همچنین رودخانه جراحی تغذیه می شود و سیل اخیر باعث بالا رفتن تراز آب و ورود به بعضی از روستاهای حاشیه تالاب گردیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟