سردار قربانی: ایران در طول 40 سال بارها پوزه آمریکا را به خاک مالیده است


سردار قربانی: ایران در طول 40 سال بارها پوزه آمریکا را به خاک مالیده است

ایرنا نوشت: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ، انقلاب مقدسی است که شهدا پاسدار آن هستند و هیچ قدرتی نمی تواند صلابت و عزت روز افزون آن را خدشه دار نماید.

سردار مرتضی قربانی روز چهارشنبه در آیین سومین روز درگذشت مادر شهیدان رودسر ابراهیمی که در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی در سایه قرآن، عنایت خداوند و رهنمود های امام (ره) و رهبری به پیروزی رسید و امروز پرچمدار جبهه حق علیه باطل در جهان است.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی و ابرنکبت ها همچون زالویی در جهان اسلام بودند، اظهار داشت: رزمندگان اسلام در راه خدا جنگیدند و با وجود اینکه 44 کشور با تجهیزات کامل از صدام حمایت می کردند اما تحت لوای ولایت آنها را شکست دادیم که این افتخار بزرگی برای ملت ما است.
سردار قربانی با اشاره به ویژگی های شخصیتی مادر شهیدان ابراهیمی، خاطرنشان کرد: این مادر بزرگوار از سال 48 به آموزش قرآن می پرداخت و فرزندان خود را در دامن اسلام پرورش داد و در شرایطی که چشم براه فرزند شهیدش بود به دیار حق شتافت.وی تصریح کرد: نقش زنان و بویژه مادران شهید در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در حفظ ، صلابت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل بود و باید مادران امروز راه این عزیزان را ادامه بدهند.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین در واکنش به تهدیدهای رییس جمهور آمریکا علیه ایران اسلامی، افزود: ترامپ کوچکتر از آن است که بخواهد انقلاب اسلامی را تهدید کند و رزمندگان اسلام در طول 40 سال اخیر بارها پوزه آنها را به خاک مالیده اند.

سردار قربانی: ایران در طول 40 سال بارها پوزه آمریکا را به خاک مالیده است
وی یادآور شد: امروز انقلاب اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته و کوچکترین نقطه تهدید دشمن در تیررس رزمندگان اسلام قرار دارد.
مادر شهیدان رودسری ابراهیمی دو روز پیش پس از تشییع در گلزار شهدای شهرستان تنکابن به خاک سپرده شد.غلامعلی یازدهم اردیبهشت سال 1361 در عملیات بیت‌المقدس، محمدرضا در عملیات آزادسازی فاو به عنوان جانشین فرمانده گردان عملیاتی در 24 دی‌ماه 1364 و علیرضا رودسر ابراهیمی نیز در عملیات شلمچه در دی‌ماه 1365 به عنوان فرمانده حضور داشتند که به شهادت رسیدند.
پیش از این نیز دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پیامی جداگانه درگذشت مادر شهیدان ابراهیمی رودسری را تسلیت گفته بودند.
استان مازندران در دوران دفاع مقدس 10 هزار و 400 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.شهرستان 166 هزار نفری تنکابن 564 شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

۲۳۲۱۲

کد خبر 1251153

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت