بیش از 22 هزار دانش آموز و فرهنگی لرستانی به کمک نیاز دارند


بیش از 22 هزار دانش آموز و فرهنگی لرستانی به کمک نیاز دارند

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: 22 هزار و 500 دانش آموز و فرهنگی در مناطق سیل زده استان لرستان نیازمند کمک هموطنان هستند.

به گزارش ایرنا، سالار قاسمی در مراسم متمرکز استانی سیل مهربانی همکلاسی ها که روز چهارشنبه در مدرسه دخترانه مهدیه آموزش و پرورش ناحیه سه کرج برگزار شد، اظهارداشت: براین اساس امروز دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز به کمک این عزیزان شتافتند.
وی بیان داشت: آموزش و پرورش استان های البرز، تهران و شهرستان های تهران معین حمایت از دانش آموزان و فرهنگیان استان سیل زده لرستان شده اند.
وی از مدارس به عنوان کانون های مهربانی و محبت یاد کرد و اضافه کرد: معلمان در مدارس پرچمدار عشق، محبت و مهربانی هستند که دانش آموزان در کلاس درسشان این درس مهم را آموخته و تمرین می کنند.
قاسمی در ادامه به نقش مهم خانواده ها در تربیت فرزندان مهربان پرداخت و تصریح کرد: دانش آموزان در این دو کانون مهم اجتماعی درس مهر را فرا گرفته اند که در سیل مهربانی همکلاسی ها با شور و نشاط همگام و همدل شده اند.
وی با بیان اینکه با موج همدلی و مهربانی که در جامعه وجود دارد، هیچ سختی و مشکلی تاثیرگذارنیست چون با همت هموطنان سختی ها پشت سر گذاشته می شود.
وی گفت: دراین همدلی میزان کمک مهم نیست چون این روحیه کرامت، فداکاری و ایثاراست که در این حرکت معنوی- ایرانی موج می زند.
مدیر آموزش و پروش ناحیه سه کرج اظهارداشت: امروز دست های مهربان دانش آموزان و فرهنگیان در پویش ملی مهربانی همکلاسی ها بار دیگر مهربانی قلب های ایرانیان را در کمک به هموطنان به نمایش می گذارند.
ابراهیم فلاح نژاد تصریح کرد: در بهار و آغازین روزهای سال نو، هموطنان شمالی، لرستان و خوزستان در سیل آسیب دیدند که هم اکنون نیاز به کمک ما دارند.
وی بیان داشت: دست هایی که کمک می کنند، دست های مقدسی هستند که در این پویش به کمک دانش آموزان و فرهنگیان لرستانی می شتابند.
وی تصریح کرد: امروز دانش آموزان و معلمان 705 کد مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در سیل مهربانی شرکت می کنند.
در این آیین استانی دانش آموزان و فرهنگیان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به سیل زدگان استان لرستان اهدا کردند.
استان البرز460 هزار دانش آموز و 24 هزار معلم دارد.
2819/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس