اختصاص هزینه جشن روز استاد به سیلزدگان مازندران


اختصاص هزینه جشن روز استاد به سیلزدگان مازندران

ساری – ایرنا – دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که هزینه های برگزاری مراسم جشن روز ' استاد ' امسال این دانشگاه برای کمک به خانواده های آسیب دیده از سیل در این استان اختصاص داده و این کار را با خرید لوازم مورد نیاز و ارسال آن به مناطق مورد نظر انجام می دهد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: هر ساله این دانشگاه همزمان با 12 اردیبهشت که در تقویم کشورمان با عنوان ' روز معلم ' نامگذاری شده برای تجلیل از زحمات اعضای هیات علمی و تلاش های آنان در حوزه آموزش دانشجویان و ترویج علم و دانش مراسمی برگزار می کند.
در بخش دیگری از این مطلب آمده است: با توجه به بروز سیل اواخر اسفند پارسال و اوایل امسال در تعدادی از شهرستان های مازندران و درگیر شدن مردم برخی از این مناطق با مشکلات ناشی از آن، در جلسه هم اندیشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و با تایید ریاست این دانشگاه و نظر موافق اعضای هیات علمی، هزینه های برگزاری مراسم بزرگداشت روز استاد به تامین بخشی از خسارت سیل زدگان مازندران اختصاص می یابد.
در این مطلب عنوان شد که برای این منظور کمیته ای متشکل از نمایندگان حوزه های آموزشی ، توسعه منابع ، روابط عمومی و روسای دانشکده ها و نمایندگان اعضا هیات علمی دانشگاه تشکیل و با هماهنگی فرمانداری های شهرهای آسیب دیده و نهادهای ذیربط ، مناطق و خانوارهای آسیب دیده و نوع لوازم مورد نیاز شناسایی شد.
دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: به همین منظور تصمیم گیری شد تا لوازم خانگی از جمله یخچال و اجاق گاز از محل اعتبارات برگزاری مراسم تجلیل اساتید این دانشگاه خریداری شود و در مرحله اول کمکهای اهدایی به دست حادثه دیدگاه سیل برسد.
قرار است کاروان حاوی کمک هایی اهدایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشتم اردیبهشت امسال به مناطق سیل زده مازندران ارسال تا در بین خانواده های آسیب دیده توزیع شود.
در سیل اواخر اسفندماه 97 و فروردین 98 حدود 15 هزار میلیارد ریال به حوزه کشاورزی، واحدهای مسکونی و زیرساخت مازندران خسارت وارد شد که میزان خسارت به بخش کشاورزی حدود 6 هزار میلیارد ریال برآورد شد.
2096/1899

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط