فرمول یک به دنبال یک مسابقه ی خیابانی در چین


فرمول یک ایران – فرمول یک می تواند در سال آینده دو مسابقه در کشور چین داشته باشد و لیبرتی مدیا به دنبال شش شهر برای برگزاری مسابقه ی خیابانی است. فرمول یک در حال حاضر یک گرندپری چین دارد که در شانگهای و پیست بین المللی این شهر برگزار می شود. مسابقه ای که از سال 2004 برگزار شده و بسیار در بین علاقه مندان و رانندگان این ورزش محبوب است. شان برچز –...

فرمول یک ایران – فرمول یک می تواند در سال آینده دو مسابقه در کشور چین داشته باشد و لیبرتی مدیا به دنبال شش شهر برای برگزاری مسابقه ی خیابانی است.

فرمول یک در حال حاضر یک گرندپری چین دارد که در شانگهای و پیست بین المللی این شهر برگزار می شود. مسابقه ای که از سال 2004 برگزار شده و بسیار در بین علاقه مندان و رانندگان این ورزش محبوب است.

فرمول یک به دنبال یک مسابقه ی خیابانی در چینفرمول یک به دنبال یک مسابقه ی خیابانی در چین شان برچز – مدیر تجاری فرمول یک

لیبرتی مدیا اما مشتاق است تا شاهد دومین گرندپری چین نیز باشد و مدیر تجاری فرمول یک، شان برچز در این باره گفت:

از لحاظ علاقه ما بسیار علاقه مند به برگزاری مسابقه ی خیابانی هستیم. همکاری خوبی برای اجرایی کردن این هدف وجود دارد و ما امکانات فوق العاده ای در چین داریم.

هدف ما این است که نمایشمان برای مردم باشد و ما جلساتی را با مسئولان رسمی هر کشور داریم تا درباره ی امکان برگزاری دومین گرندپری به صورت خیابانی صحبت کنیم. به نظر ما چشم انداز خوبی برای پیشرفت چنین فرصت هایی وجود دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا