به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سهام طرفی حردانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

متن کامل پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر(ع) که به نام روز جوان نام گذاری و مزین شده است را به همه جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین و پیشقراولان عرصه های کار و تلاش، نوآوری و شکوفایی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بدون تردید امام راحل با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانست انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و هشت سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و پس از ایشان تعابیر مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص ظرفیت ها و توانمندی های عظیم جوانان و تاکیدات مستمر معظم له مخصوصا بیانیه گام دوم ایشان در استفاده از این نیروی عظیم و اثر بخش بر هیچ کس پوشیده نیست.

امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوان بتواند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند و این مهم زمانی عملی خواهد شد که مدیران با باور و اعتقاد به این توانمندی و استعداد، میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن پتانسیل ها و انرژی های نهفته جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنند.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده، جوانان این کشور بویژه در استان خوزستان که با ایستادگی و وحدت تمام عیار در مقابل سیلاب به شعار ما می توانیم جامه عمل پوشاندند، وفاداری، ایثار، عقلانیت و عشق و تعهد به دین مبین اسلام و ایران سرافراز زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور در عرصه های مختلف را بیش از گذشته فراهم کنند.

سهام طرفی حردانی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان