حمایت فرهنگیان و دانش آموزان فردیس از مردم سیل زده لرستان


حمایت فرهنگیان و دانش آموزان فردیس از مردم سیل زده لرستان

کرج - ایرنا - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس از اهدا کمک‌های نقدی و غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان نوعدوست این ناحیه به خانواده های سیل زده استان لرستان خبر داد.

فرشته فهمیده روز چهارشنبه در حاشیه همایش سیل مهربانی در مدرسه پسرانه شهدای فردیس به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور ، دانش‌آموزان و فرهنگیان این ناحیه کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به سیل زدگان استان لرستان اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: دانش آموزان و فرهنگیان در استان های لرستان و خوزستان دچار خسارت زیادی شدند و تلاش ما بر این است به عنوان یک فرهنگی آنچه در توان داشته باشیم نیاز اولیه خانواده های فرهنگی را با کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان فراهم کنیم.
وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی معین استان لرستان است در همین راستا در سطح مدارس این شهرستان با عنوان پویش سیل مهربانی هم کلاس ها کمک ها جمع آوری خواهد شد.
وی اظهارداشت: تلاش بر این است که با این اقدام در بین دانش آموزان وحدت و یکپارچگی فرهنگ سازی شود اگر حادثه ای رخ می دهد بتوانند در کنار هموطنان و هم سن و سال های خود با آنها همدردی کنند.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: فرهنگیان و دانش آموزان با حضور همیشگی و فعالانه در وقایع غیرمترقبه کشور وحدت، همدلی و کمک به همنوعان که از مهمترین صفت ارزشمند انسانی هستند را به نمایش گذاشته اند.
فهمیده گفت: پنج هزار فرهنگی در ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس مشغول خدمت هستند که در تصمیمی زیبا و انساندوستانه یک روز حقوق خود را برای کمک به مردم سیل زده لرستان اهدا کردند.
7413/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت