دانلود فیلم The Head Hunter 2018 شکارچی سر با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی

دانلود فیلم The Head Hunter 2018 شکارچی سر , دانلود فیلم شکارچی سر 2018 , دانلود فیلم The Head Hunter زیرنویس فارسی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید

کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده

دانلود فیلم The Head Hunter 2018 شکارچی سر با زیرنویس فارسی

این فیلم زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: فیلم شکارچی سر The Head Hunter

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 5.1/10

ژانر: ترسناک | تخیلی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردان: جوردن داونی

ستارگان: کریستوفر ریگ ، کورا کافمن

سال تولید: 2018 میلادی

زبان: انگلیسی (زیرنویس فارسی)

مدت زمان: 72 دقیقه

درباره فیلم:

«شکارچی سر» فیلمی فانتزی و ترسناک، محصول سال ۲۰۱۸ کشور آمریکا به کارگردانی «جوردن داونی» است و بازیگرانی چون «کریستوفر ریگ» و «کورا کافمن» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم «شکارچی سر» که محصول مشترک کمپانی‌های «برین استودیوز» و «دیتنشن فیلمز» به حساب می‌آید، با بودجه تقریبی ۳۰ هزار دلاری ساخته ‌شده و در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ در سینماهای کشور آمریکا به نمایش در آمده‌است. این فیلم در جشنواره‌های مختلف، موفق به دریافت جوایز متعددی شده که از میان آنها می‌توان به کسب دو جایزه در جشنواره فیلم نایتمرز ۲۰۱۸ و کسب یک جایزه در جشنواره بین‌المللی فانتااسپورتو ۲۰۱۹ اشاره کرد.

داستان فیلم:
یک جنگجوی نیرومند قرون وسطایی تصمیم می‌گیرد هیولایی که چندین سال پیش دخترش را به قتل رسانده، از بین ببرد و سرش را به کلکسیون سرهای بریده شده دشمنانش اضافه کند و…

تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .