آشنایی با تورهای انفرادی و گروهی دالاهو


اگر قصد سفر با دالاهو را دارید، خوب است بدانید برای انتخاب یک تور، معمولا دو گزینه پیش رویتان خواهید داشت. سفر با تورهای انفرادی و یا سفر با تورهای گروهی. قبل از اینکه تصمیمی برای انتخاب یکی از این گزینه ها بگیرید، بهتر است با مرور این مقاله اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این تورها به دست بیاورید.

اگر قصد سفر با دالاهو را دارید، خوب است بدانید برای انتخاب یک تور، معمولا دو گزینه پیش رویتان خواهید داشت. سفر با تورهای انفرادی و یا سفر با تورهای گروهی. قبل از اینکه تصمیمی برای انتخاب یکی از این گزینه‌ها بگیرید، بهتر است با مرور این مقاله اطلاعات بیشتری از نحوه عملکرد این تورها به دست بیاورید.

شما می‌توانید بسته به شرایط و خواسته‌هایتان از سفر، یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید:

تورهای انفرادی یا اختصاصی تورهای گروهی

تورهای اختصاصی

تورهای انفرادی یا بهتر بگوییم اختصاصی شامل سفرهایی است که شما و همراهان‌تان مقصد را از گزینه‌هایی که دالاهو در اختیارتان قرار می‌دهد انتخاب می‌کنید. معمولا تورهای فرهنگی و شهرگردی دالاهو به این شکل برگزار می‌شوند. در این سفرها انتخاب وسیله نقلیه و نوع سفر به صورت هوایی، زمینی (ریلی، جاده‌ای) و انتخاب محل اقامت (هتل، خانه محلی، ویلا) متناسب با مقصدتان در اختیار خود شما است و با اینکه راهنمایی از ابتدای سفر شما را همراهی نمی‌کند اما از طرف شرکت گشت‌هایی با همراهی راهنمایان محلی برای‌تان در نظر گرفته خواهد شد. این در حالی‌ست که اگر در جایی از سفرتان نیاز به راهنما احساس کردید می‌توانید با شرکت تماس بگیرید و برای درخواست راهنما به توافق برسید.


مزایای انتخاب تورهای اختصاصی (انفرادی)

انتخاب تورهای انفرادی برای کسانی که نمی‌خواهند در سفرشان همراهی با مسافران نا آشنای دیگر را تجربه کنند، گزینه مناسبی است. از مزایای تورهای انفرادی (خانوادگی) آن است که برنامه‌های تور، زمان رفت آمد در اختیار و انتخاب خود مسافران است. باید توجه داشت در سفر با تورهای گروهی برنامه‌ای از پیش تعیین شده از سوی شرکت اعلام می‌شود و برنامه همسفران تا حدود زیادی غیرقابل تغییر است. اگر همراه با تورهای انفرادی دالاهو سفر می‌کنید، برای برنامه‌ریزی سفرتان دچار مشکل نخواهید شد. دالاهو می‌تواند در تورهای اختصاصیT گشت‌های متنوعی را در حین سفر برای شما تدارک ببیند. در تورهای اختصاصی، دالاهو می‌تواند ترانسفر شما از فرودگاه به محل اقامت و بالعکس را به عهده بگیرد. در تورهای اختصاصی، دالاهو می‌تواند به شما پیشنهاداتی برای صرف غذا در منطقه مورد بازدیدتان بدهد و یا خود نسبت به ارائه وعده‌های غذایی اقدام کند. در این تورها دالاهو می‌تواند پیشنهادهایی برای پربارتر شدن روزهای اقامت‌تان در سفر ارائه دهد.

آشنایی با تورهای انفرادی و گروهی دالاهو

مثال یک تور اختصاصی (انفرادی):

تصور کنید تور انفرادی شیراز یا قشم را از دالاهو خریداری کرده‌اید. طبق توافق انجام شده در تاریخی که مشخص کرده‌اید با وسیله‌ای که دالاهو به انتخاب شما برای‌تان تدارک دیده (هواپیما، قطار، اتوبوس، خودرو شخصی) به سفری که انتخاب کرده‌اید می‌روید. در مقصد راهنمای محلی به استقبال شما خواهد آمد و ترانسفر شما تا محل اقامت‌تان را انجام خواهد داد و در هتلی که به خواست شما از طرف دالاهو رزرو شده اقامت می‌کنید. همچنین سایر خدمات را طبق توافقات اولیه و قرارداد مکتوب در مقصد دریافت خواهید کرد. این خدمات می‌تواند شامل ناهار، شام یا برخی گشت‌های مورد نظر شما باشد. اگر در این بین تصمیم بگیرید به بازدید از جاذبه‌ای بروید که در پکیج خریداری شده‌ی شما وجود نداشته است و اطلاعات چندانی از این محل ندارید و مسیر رفت و آمد را هم نمی‌دانید نگران نباشید؛ تورلیدر محلی دالاهو در مقصد می‌تواند گشت مورد نظر شما را با هزینه‌ای مناسب اجرا نماید.
کلیه تورهایاختصاصی (انفرادی) دالاهو را میتوانید در صفحه تورهای اختصاصی دالاهو مشاهده نمایید.

تورهای گروهی

در تورهای گروهی دالاهو تمامی خدمات شامل رزرو بلیط، هتل، حمل و نقل، گشت‌های متنوع، وعده‌های غذایی و راهنما، در اختیار گروهی از مسافران قرار می‌گیرد. مسافران در محلی مشخص جمع می‌شوند و توسط وسیله نقلیه‌ای که شرکت به تناسب تعداد مسافران و مسیر انتخاب کرده است به سفر می‌روند.

مزایای انتخاب تورهای گروهی

بدیهی است وجود یک راهنما از ابتدای سفر مدیریت آن را آسان می‌کند، لیدرهای دالاهو با شناخت مسیر و آگاهی کافی از وضعیت راه‌ها، اطلاعاتی مفید از جاذبه‌های مقصد مورد نظر به شما می‌دهند. آنها با پاسخ دادن به سوالات‌تان جایی برای نگرانی شما باقی نمی‌گذارند. هماهنگی‌های لازم سفر با راننده، ترانسفر، رستوران، هتل به عهده لیدر گروه خواهد بود. لازم نیست شما زمان و هزینه مجزایی را به این کار اختصاص دهید. از جذابیت‌های دیگر همسفری با تورهای گروهی، آشنایی و معاشرت با مسافران دیگر و به دنبال آن خلق دوستی‌های جدید برای‌تان است. این همسفری لذت و خاطره‌های سفرتان را چند برابر می‌کند. به یاد داشته باشید لازمه خلق این دوستی‌ها و لذت بردن از سفرهای گروهی، صبر و گذشت شماست که بی‌شک در کنار تلاش همه جانبه لیدرهای گروه، سفری فراموش نشدنی را براینان رقم می‌زند.

آشنایی با تورهای انفرادی و گروهی دالاهو

ویژگی‌های تورهای دالاهو چیست؟

تنوع سفرهای دالاهو با توجه به سلایق مختلف علاقه‌مندان به سفر زیاد است. بهبود مستمر در افزایش سطح کیفی سفرها و اصرار بر رعایت حقوق مسافران در اهداف دالاهو گنجاده شده. تلاش برای حفظ ارزش‌های زیست محیطی و... باعث شده تا استقبال خوبی از تورهای گروهی و انفرادی دالاهو به عمل آید.

1398/01/28 | کد مطلب: 2105
برچسب‌ها: مجله دالاهو
آشنایی با تورهای انفرادی و گروهی دالاهو
آشنایی با تورهای انفرادی و گروهی دالاهو آزاده سروستانی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید