بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید


تریپ ادوایزر، سایتی برای همه. هرچیزی که فکرش را بکنید در سایت و اپلیکیشن TripAdvisor پیدا می شود. استیو کافر راحت ترین و سریع ترین راه را برای سفر به دنیا ارائه داد. او سایتی را درست کرد تا هر مسافری با هر سلیقه ای به سایتش برود و تصمیم درستی بگیرد. با ما باشید تا با دنیای تریپ ادوایزر بیشتر آشنا شوید.

تریپ ادوایزر، سایتی برای همه. هرچیزی که فکرش را بکنید در سایت و اپلیکیشن TripAdvisor پیدا می‌شود. "استیو کافر" راحت‌ترین و سریع‌ترین راه را برای سفر به دنیا ارائه داد. او سایتی را درست کرد تا هر مسافری با هر سلیقه‌ای به سایتش برود و تصمیم درستی بگیرد. با ما باشید تا با دنیای تریپ ادوایزر بیشتر آشنا شوید.

تقریبا همه‌ی افرادی که به مسافرت می‌روند حتما سری به سایت تریپ ادوایزر می‌زنند. کاربرد این سایت از روی اسمش مشخص است. درباره‌ سفر به شما مشاوره می‌دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر می‌خواهید درباره‌ جاذبه‌های یک شهر بدانید یا هتل‌ محل اقامت‌تان را بررسی کنید، تریپ ادوایزر مطمئنا یکی از گزینه‌های شماست. آن را غول دنیای گردشگری مجازی می‌دانند و گردشگران معتقدند اطلاعات این سایت خاص، منحصر به فرد و کاملا کاربردی است.

بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید

تریپ ادوایزر چطور درست شد؟

استیو کافر با همسرش کارولین تصمیم گرفتند به مکزیک سفر کنند. آن‌ها در اینترنت جستجوی خودشان را شروع کردند اما نظر درستی درباره‌ محل اقامت‌شان در مکزیک پیدا نکردند. همه‌ نظرها مثل هم بود، همه‌ی عکس‌ها از یک سایت کپی شده بوند و در نهایت تصمیم گرفتند که سفرشان را کنسل کنند. ریسک بزرگی بود که بدون شناخت از هتل سفر کنند.

این اتفاق باعث شد کارولین به فکر تاسیس سایتی بیفتد که مسافران بتوانند بدون هیچ قصد و غرضی نظراتشان را درباره‌ی سفر، هتل، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و به طور کلی هر آنچه که مرتبط با سفر بود بیان کنند.

بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید

این جغد چشم رنگی را دیده‌اید؟

شاید در مدت اقامت‌تان در هتل، هاستل، مسافرخانه یا رستوران با عکس یک جفت چشم جغد روبرو شده باشید. وقتی این علامت را در آن مکان دیدید، پس مطمئن باشید که این مکان در سایت تریپ ادوایزر ثبت شده و کاربران زیادی درباره‌ی آن نظر داده‌اند. جغد همیشه در قصه‌ها نمادی از دانایی است و این شرکت با انتخاب این حیوان به کاربرانش این اطمینان را می‌دهد که همه چیز با دقت زیر نظر است. از طرف دیگر این جغد دو چشم رنگی دارد، یکی سبز و دیگری قرمز. رنگ سبز به مسافران می‌گوید کجا بروند و رنگ قرمز هم به آن‌ها می‌گوید کجا پا نگذارند.

بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید

تریپ ادوایزر چه بخش‌هایی دارد؟

هر بخشی که شما فکرش را بکنید. از رزرو هتل، خانه‌های کرایه‌ای برای اقامت، فعالیت‌های مرتبط با هر سفر، رستوران‌ها، رزرو بلیط هواپیما تا فوروم آن و هر اطلاعاتی بخواهید در تریپ ادوایزر پیدا می‌شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های سایت که طرفداران زیادی دارد، بخش نظرات است. مسلما وقتی می‌خواهیم به جایی برویم از دیگران درباره‌ی کیفیت خدمات سوال می‌کنیم. بخش Review را شاید بتوان بهترین بخش این سایت دانست. کافیست جایی را که می‌خواهید بروید در سایت جستجو کنید و نظرات افراد را بخوانید. نزدیک به 90 درصد نظر اعضا بدون قصد و غرض نوشته شده است.

بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید

مکان‌های ناشناخته را با تریپ ادوایزر پیدا کنید

خیلی‌ از گردشگران خارجی جاذبه‌های ناشناخته‌ی ایران را با این سایت شناختند. هر مکانی که فکرش را بکنید در اینجا پیدا می‌شود، حتی روستاهایی که اسمش را نشنیده‌اید. پس اگر دنبال جایی مرموز، بکر و خاص هستید حتما در تریپ ادوایزر جستجو کنید.

اینجا همه چیز واقعی است

خیلی اوقات پیش می‌آید که به دنبال عکسی ادیت نشده و واقعی از یک مکان تاریخی یا طبیعی هستید اما نمی‌توانید پیدایش کنید. در تریپ ادوایزر تمام عکس جاذبه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و... توسط خود کاربران تامین می‌شود و شما میتوانید اطمینان داشته باشید که عکس‌ها کاملا واقعی است.

بیشتر بدانید، بهتر رزرو کنید و بهتر سفر کنید

این شعار سایت است. برای استفاده از خدمات سایت مثل نظردهی، آپلود عکس سفرهایتان، رزرو هتل و بلیط هواپیما باید عضو سایت شوید. ثبت‌نام شما از طریق حساب Gmail و Email است و حتما شرایط استفاده از خدمات و قوانین سایت را بخوانید. می‌گویند 10 درصد گردشگری دنیا از طریق تریپ ادوایزر است و چون محتواهایش سفر-محور است، مورد اطمینان کاربران اینترنتی قرار گرفته. به طور کلی سایت‌های محتوا محور براساس نظرات کاربران اداره می‌شود و در نتیجه حس اعتماد را در مخاطبانش ایجاد می‌کند.

به حباب‌ها توجه کنید

برعکس بیشتر سایت‌ها که رنکینگ‌شان با ستاره مشخص می‌شود، حباب‌ها (Bubbles) در تریپ ادوایزر این نقش را ایفا می‌کنند. حباب‌های پُر سبز رنگ ملاک خوبی یک مکان، هتل یا رستوران است.

نظرات (Review)

همانطور که قبلا گفتیم، Review نقش مهمی در این سایت دارد. مثلا بالای 80 هزار نظر و توصیه در صفحه‌ ایران تریپ ادوایزر وجود دارد. در صفحه‌ هر مقصدی اعم از شهر یا کشور شما می‌توانید با جاذبه‌های اصلی و پرطرفدار آن آشنا شوید. عکس‌ها و فیلم‌ها را ببینید و کاربردی‌ترین نظرات را بخوانید.

دنیایی از اطلاعات

هرچیزی که فکرش را بکنید اینجا پیدا می‌شود. اقامتی ارزان قیمت یا گران می‌خواهید؟ تفریحات خاصی مدنظرتان است؟ به دنبال آدرسی دقیق هستید؟ یا باز هم سوال دارید؟ همه‌ی این‌ها را به اضافه‌ی ده‌ها مطالب دیگر در صفحه‌ی اطلاعات هر جاذبه و شهر پیدا می‌کنید.

چه کار کنم؟

Things to do در تریپ ادوایزر معروف است. کافیست در تَبِ بالای سایت پیدایش کنید. شهر مورد نظرتان را جستجو کنید و از Things to do بخواهید که لیستی از کارهای پیشنهادی را به شما بدهد. مثلا اولین فعالیت پیشنهادی یک مسافر که به ایران می‌آید، بازدید از تخت جمشید است و دومینش دیدن میدان نقش جهان اصفهان.

رنکینگ این لیست پیشنهادی براساس نظر کاربران است.

بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید

جغد چشم رنگی در موبایل شما

به جز سر زدن به سایت، شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن آن از تریپ ادوایزر راحت‌تر استفاده کنید. میلیون‌ها نظر، عکس، فیلم و نقشه در این برنامه پیدا می‌شود و محیط User-Friendly آن به کاربران کمک می‌کند.

بخش‌های مختلف برنامه مثل سایت است و شما خیلی زود می‌توانید با محیطش ارتباط برقرار کنید. البته به جز اپلیکیشن اصلی تریپ ادوایزر، نرم‌افزارهای دیگری برای سفر در نظر گرفته شده. مثلا SeatGuru به شما می‌گوید که کدام یک از صندلی‌های هواپیما را پیدا کنید یا GateGuru درباره‌ مکان‌ فرودگاه‌ها، آب و هوا و زمان پرواز کمک‌تان می‌کند. Thefork هم در پیدا کردن بهترین رستوران‌ها و رزرو جا دستیارتان خواهد بود.

بخش راهنمایی

حتما به Help Center سایت سر بزنید. هر نوع سوالی داشته باشید مثل نحوه‌ خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل تا کرایه‌ خانه برای اقامت را می‌توانید در این بخش پیدا کنید.

چطور می‌توان یک هتل یا رستوران رو داخل سایت قرار داد؟

شما پس از عضویت در تریپ‌ادوایزر، می‌توانید هتل یا رستوران خود را معرفی کنید.

بهترین‌های سال

قسمت Best of سایت از مرجع‌های مهم مجلات گردشگری است. در این بخش شما می‌توانید با Best of Destinations (بهترین مقاصد)، Best Of Hotels (هتل‌ها)، Best of Restaurants (رستوران‌ها)، موزه‌ها، جاذبه‌ها، ریزورت‌ها و سواحل آشنا شوید. این انتخاب‌ها براساس نظرات کاربران است و مطمئن باشید که هیچ دروغ یا بزرگ‌نمایی در کار نیست. بسیاری از روزنامه‌های معروف دنیا از تریپ ادوایز برای خبرهای گردشگری‌شان استفاده می‌کنند.

به انجمن سایت سر بزنید

ممکن است در مدت گشت و گذارتان در سایت به بعضی از سوال‌هایتان نرسیده باشید و دنبال موضوعاتی خاص باشید. Travel Board یا همان انجمن‌های تریپ ادوایزر کمک بزرگی به شما می‌کند.

بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید



1398/01/28 | کد مطلب: 3728
برچسب‌ها: تکنولوژی سفر
بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید
بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید شیما تیموری
بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید یک باستان‌شناس با کلی علاقمندی؛ سفر، موسیقی، حیوانات، کتاب و...

ترجمه آزاد: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل