فرمانده تیپ 221 مراغه: ارتش خود را سرباز و فرزند امت می داند


فرمانده تیپ 221 مراغه: ارتش خود را سرباز و فرزند امت می داند

مراغه - ایرنا - فرمانده تیپ 221 پیاده متحرک هجومی شهید خسروتاش مراغه گفت: ارتش خود را سرباز و فرزند امت می داند و آماده هرگونه تلاش و فعالیت برای به بار نشستن تدابیر مقام معظم رهبری است.

سرهنگ احمد شکری روز چهارشنبه و در آستانه 29 فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 29 فروردین 1358 برای ارتش، روز به یادماندنی و پرشکوهی است، روزی که حضرت امام خمینی (ره) در میان شایعات بی شماری مبنی بر انحلال ارتش و تشکیل به اصطلاح ارتش خلق، رای بر بقای ارتش دادند.
وی گفت: ارتش به برکت خون شهدا، ارتشی متدین است و این نیرو در هشت سال جنگ تحمیلی با تمام توان از جمهوری اسلامی دفاع کرد.
سرهنگ شکری اضافه کرد: امروز ارتش با رهبری حضرت آیت الله خامنه ‌ای و در راستای اهداف امام راحل، گام برمی ‌دارد و ارتشی ولایی، مومن، متدین، انقلابی، جهادی و شهادت‌ طلب است.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی ارتش با رهبری امام راحل مدافع مردم و آرمان های انقلاب اسلامی بوده و امروز نیز شاهد ادامه نقش آفرینی ارتش تحت رهبری مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف هستیم.
وی گفت: ارتش همواره در تمامی صحنه ها پای کار است و به عنوان نیروی الهی و ولایی شناخته می شود.
وی نقش ارتش را در پیروزی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی موثر دانست و گفت: نقش ارتش پیش از پیروزی انقلاب نقش کلیدی است و پس از انقلاب نیز ارتش جمهوری اسلامی نقش ارزنده‌ ای در از بین بردن توطئه های داخلی و هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.
به گزارش ایرنا، 29 فروردین ماه روز تجلیل و تکریم دلاورمردی ها و رشادت های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های بی دریغ حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و پشتیبانی های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه انجام این وظیفه مقدس بیش از 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز و آزاده تقدیم کرد و نقش موثری را در کسب پیروزی های ملت ایران و همچنین شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرده است.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها