مدیرکل زندانهای لرستان : نگاه به زندانیان نباید از سر غیظ باشد


مدیرکل زندانهای لرستان : نگاه به زندانیان نباید از سر غیظ باشد

مدیر کل سازمانهای استان لرستان در دیدار با کارکنان زندان الیگودرز گفت: نگاه به زندانیان نباید از سر غیظ باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این دیدار پس از دیدار چهره به چهره مدیر کل و هئیت همراه با زندانیان و بررسی شرایط رفاهی آنان ،محمدی اصل ضمن تاکید به رئیس زندان الیگودرز برای رسیدگی بیشتر به امور زندانیان تصریح کرد : ما نباید از بالا به زندانیان نگاه کنیم و به بهانه اینکه آنها مجرم و بزهکارند نگاهی از سر غیظ به آنها کنیم. در ابتدای این جلسه سرلک رئیس زندان الیگودرز ضمن خوش آمد گویی به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیتهای زندان بسنده کرد.
در ادامه محمدی اصل ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه به کارکنان زندان الیگودرز عنوان کرد: بنده و همکاران ستاد اداره کل در سال ۱۳۹۷ تمام سعی و تلاش خود را به کار بستیم که بتوانیم کمکهایی در قالب رفاهیات به کارکنان داشته باشیم و خوشبختانه آخرین مرحله این پرداختها فردا به حساب کارکنان واریز خواهد شد.

ابراز رضایتمندی مدیرکل از کارکنان
مدیر کل زندانها با ابراز رضایت مندی از ریاست و کارکنان زندان الیگودرز عنوان کرد : من از هر بابت خیالم از زندان الیگودرز راحت است و امروز هم صرفا جهت دیدار نوروزی و تبریک سال نو به همکاران به الیگودرز آمده ایم و آماده شنیدن نظرات ، انتقادات و پیشنهادات عزیزان هستیم.
عضو شورای قضایی استان همچنین اعلام کرد : نسبت به اخذ قرارداد بیمه عمر کارکنان اقداماتی صورت گرفته و بحث ساخت زندان جدید الیگودرز را هم بطور جد پیگیریم.

۴۶

کد خبر 1251055

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی