طرح خطر سنجی بیماری های قلبی دانشگاه تهران راه اندازی می شود


طرح خطر سنجی بیماری های قلبی دانشگاه تهران راه اندازی می شود

تهران – ایرنا - رئیس اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران گفت که طرح خطرسنجی بیماری‌های قلبی عروقی جهت اجرای مفاد بسته خدمات سلامت پایه کارکنان دولت از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، در هفته سلامت در این دانشگاه است.

به گزارش ایرنا به نقل از دانشگاه تهران ، یوسف مقدس با اشاره به نامگذاری هر یک از روزهای هفته سلامت توسط وزارت بهداشت و درمان اظهار کرد: اول اردیبهشت «دسترسی عادلانه به خدمات سلامت»، دوم اردیبهشت «آموزش رکن سلامت»، و سوم اردیبهشت تحت عنوان «مشارکت اجتماعی و سلامت» نام‌گذاری شده‌ است.
رئیس اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه افزود: همچنین چهارم اردیبهشت با عنوان «مراقبت‌های اولیه بهداشتی و سلامت روان»؛ پنجم اردیبهشت، «سلامت در حوادث و بحران‌ها»، ششم اردیبهشت «سبک زندگی سلامت محور» و هفتم اردیبهشت نیز «سلامت، جمعیت و خانواده» نامیده شدند.
مقدس در ادامه با برشمردن اقدامات اداره کل بهداشت و درمان دانشگاه تهران در هفته سلامت عنوان کرد: در این هفته به‌صورت خاص می‌توان به برگزاری جشنواره هنری ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست در سطح دانشگاه‌های شهر تهران که با دریافت آثار هنری دانشجویان، برگزاری نمایشگاه آثار و تقدیر از برگزیدگان با اعطای جوایز همراه است، اشاره کرد.
وی تصریح کرد: برگزاری ایستگاه سلامت در محوطه پردیس مرکزی از تاریخ 9 تا 11 اردیبهشت 98 و ارائه خدمات سلامت به دانشگاهیان با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز مشاوره، اداره کل تربیت بدنی و کانون دانشجویی هلال احمر از برنامه‌های هفته سلامت در دانشگاه تهران است.
مقدس گفت: امید است با مشارکت دانشگاهیان در برنامه‌های هفته سلامت، شاهد پویایی اقدامات این اداره کل و در نهایت ارتقای سطح سلامت دانشگاهیان باشیم.
**9491**1601**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل