ترس والتری بوتاس از دابل پیت استاپ مرسدس در چین


فرمول یک ایران – والتری بوتاس می ترسید که ورود او قبل از لوئیس همیلتون به پیت و دو پیت استاپ همزمان مرسدس باعث شود که دومی مسابقه چین را از دست بدهد. مرسدس برای خنثی کردن خطر آندرکات بوتاس توسط سباستین فتل در مسابقه چین، علاوه بر همیلتون، راننده ی فنلاندی را نیز به برای تعویض لاستیک به پیت فراخواند. این دابل پیت استاپ می توانست رده دومی را از...

فرمول یک ایرانوالتری بوتاس می ترسید که ورود او قبل از لوئیس همیلتون به پیت و دو پیت استاپ همزمان مرسدس باعث شود که دومی مسابقه چین را از دست بدهد.

مرسدس برای خنثی کردن خطر آندرکات بوتاس توسط سباستین فتل در مسابقه چین، علاوه بر همیلتون، راننده ی فنلاندی را نیز به برای تعویض لاستیک به پیت فراخواند. این دابل پیت استاپ می توانست رده دومی را از بوتاس بگیرد اما افراد پیت پیکان های نقره ای یک عملکرد خیره کننده برای تعویض لاستیک دو راننده شان داشتند.

ترس والتری بوتاس از دابل پیت استاپ مرسدس در چینترس والتری بوتاس از دابل پیت استاپ مرسدس در چین لوئیس همیلتون و والتری بوتاس – چین 2019

بوتاس درباره ی این تعویض لاستیک گفت:

من بسیار نگران بودم. می دانید که اگر خودروی پشتی باشید، زمان از دست خواهید داد و به خاطر استارتم در رده دوم بودم.

من از تیم پرسیدم که دیرتر به پیت بروم و یا اینکه بدون تعویض لاستیک ادامه دهم اما مسئله ی دوام لاستیک ها، ریسیک بسیار بزرگی بود. می دانستم اگر هر دوی ما به پیت برویم، زیاده روی است مگر اینکه اتفاق دیوانه کننده ای رخ دهد. خوشحالم که تعویض لاستیکم به خوبی پیش رفت.

من زمان از دست دادم اما بسیار کم بود و تیم کارش را به خوبی انجام داد. در حال حاضر که به دیتاها نگاهی انداختم می بینم که از نظر تیمی بهترین زمان ممکن برای آمدن به پیت بود تا مطمئن شویم 1-2 با موفقیت انجام می شود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403