آلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا منتشر شد


اولین اثر رسمی علیرضا و حمیدرضا، خوانندگان موسیقی پاپ، در قالب 8 قطعه با نام های «چتر»، «بارون»، «عشق»، «زمستون»، «هوای بندر»، «به یادم باش»، «دلتنگی» و « دلم گرفته» به اجرا در آمده است. نوشته آلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا منتشر شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

آلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا منتشر شدآلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا منتشر شدآلبوم چتر از علیرضا و حمیدرضا

آلبوم پاپِ چتر ازعلیرضا و حمیدرضا، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای شاد ایرانیان کهن روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اولین اثر رسمی علیرضا و حمیدرضا، خوانندگان موسیقی پاپ، در قالب ۸ قطعه با نام های «چتر»، «بارون»، «عشق»، «زمستون»، «هوای بندر»، «به یادم باش»، «دلتنگی» و « دلم گرفته» به اجرا در آمده است.

قطعات این آلبوم را حمیدرضا آهنگسازی کرده و در تنظیم آنها پویا ابوحمزه با او همکاری داشته است. همچنین حسین پور معصومی، فرشاد فرزادپور و حمیدرضا، میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده و ترانه هایی از آرش رحمتی، حمیدرضا و حدیث روانپاک توسط این دو هنرمند خوانده شده اند.

آهنگ‌ها این آلبوم فضاهای مختلفی دارند و از تنوع خوبی برخوردارند. اگر آهنگ‌های آرام‌تر وا احساسی را بیشتر می‌پسندید آهنگ‌های چتر و دلتنگی را از دست ندهید و اگر به دنبال آهنگ‌های پرانرژی و شاد هستید؛ عشق و هوای بندر مناسب جشن و لحظات شاد شماست.

شایان ذکر است که اولین آلبوم رسمیِ حمیدرضا و علیرضا با نام چتر، توسط شرکت آوای شاد ایرانیان کهن منتشر شده و علاقمندان می توانند این اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط