نماینده استاندار کرمان : بحران سیل در حمیدیه مدیریت شده است


نماینده استاندار کرمان : بحران سیل در حمیدیه مدیریت شده است

کرمان - ایرنا - نماینده استاندار کرمان گفت: وضعیت سیل در شهرستان حمیدیه تحت کنترل و هلال احمر کرمان در زمینه تأمین اقلام مورد نیاز سیل زدگان اقدامات زیادی انجام داده است.

به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام محمد محمودآبادی شامگاه سه شنبه در بازدید از انبار هلال احمر استان کرمان در شهرستان حمیدیه افزود: جمعیت هلال احمر این استان به عنوان یکی از پایگاه های فعال در استان خوزستان و شهرستان حمیدیه اقدامات زیادی برای تأمین اقلام سیل زدگان انجام داده است.
مسئول ستاد معین این استان در امور کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان با اشاره به انتخاب این استان به عنوان معین شهرستان حمیدیه تصریح کرد: انبار هلال احمر کرمان در حمیدیه مملو از اجناس مورد نیاز سیل زدگان است و تا امروز بسیاری از اقلام مورد نیاز آنها توسط ستاد معین استان تأمین شده است.
محمودآبادی اظهار داشت: با توجه به حجم عظیم آب در منطقه و زیر آب رفتن بسیاری از روستاها، هلال احمر استان کرمان با حضور فعال، همه اقلام خوراکی و بهداشتی و چادر را برای اسکان ساکنان این مناطق فراهم کرده است.
وی با قدردانی از زحمات نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمان فعال در حمیدیه افزود: برای جلوگیری از اسراف در عرضه غذاهای گرم، ستاد معین استان تصمیم گرفت بسته های خشک مواد غذایی را با محوریت هلال احمر در روستاها توزیع کند و در این زمینه هم موفق عمل کردیم.
نماینده استاندار کرمان و مسئول ستاد معین این استان در امور کمک رسانی به مناطق سیل زده خوزستان گفت: نیروهای هلال احمر کرمان به صورت روزانه به روستاها و نقاط مختلف متأثر از سیل مراجعه و اقلام بهداشتی و خوراکی را به مردم تحویل می دهند.
حجت الاسلام محمودآبادی تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان حمیدیه وضعیت عادی برقرار و بحران سیل تحت کنترل است و یکسری از کمبودها در حوزه آبرسانی، پوشاک و روشنایی از کرمان تأمین شده است.
وی با اشاره به امکانات لجستیکی و پشتیبانی ستاد معین استان کرمان در حمیدیه خاطرنشان کرد: با بیش از 70 دستگاه ماشین سبک و سنگین که ستاد معین استان در حمیدیه مستقر کرده، کار تکمیل سیل بندها و تجهیز آنها در حال انجام است و با توجه به پیش بینی های هواشناسی باید تا 2 روز آینده منتظر افزایش جریان آب باشیم.
استان کرمان از طرف وزیر کشور در ابتدای رخداد بحران سیل در استان خوزستان به عنوان معین شهرستان حمیدیه انتخاب شد و هلال احمر استان کرمان با 38 نیروی داوطلب به عنوان اولین نهاد مشغول خدمت رسانی به هموطنان در این منطقه فعال است.
3029/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...