20  کانون و مسجد کرمانشاه، پایگاه جمع آوری کمک برای سیل زدگان شدند


20  کانون و مسجد کرمانشاه، پایگاه جمع آوری کمک برای سیل زدگان شدند

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد کرمانشاه، گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جهت اهدا به سیل زدگان لرستان در 20 کانون و مسجد استان کرمانشاه دایر شده است.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: کمک رسانی به سیل زدگان از همان ساعات اولیه وقوع این حادثه تلخ، با اعزام نیرو جهت امدادرسانی به سیل زدگان و جمع آوری کمک ها به صورت خودجوش در کانون های فرهنگی هنری مساجد آغاز شد.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه جمع آوری کمک ها همچنان در مساجد و کانون ها ادامه دارد، افزود: در استان کرمانشاه ۲۰ کانون و مسجد، پایگاه جمع آوری کمک های مردمی شده اند.

وی بیان کرد: کمک های مردمی که در این پایگاه ها دریافت می شود، با مشارکت هلال احمر و‌ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اسرع وقت به مناطق سیل زده ارسال و بین مردم توزیع می شود.

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به اینکه تا کنون چندین محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده لرستان ارسال شده است، اظهار کرد: مواد غذایی از قبیل انواع کنسرو و آب معدنی، لوازم گرمایشی، پتو، لوازم خانگی‌و البسه در شمار این اقلام قرار دارد.

وی ابراز کرد: کانون نور مسجد نورالحسین(ع) شاطرآباد، کانون موعود(عج) مسجد حضرت ولی عصر(عج)، کانون میثاق مسجد امیرالمومنین(ع)، کانون مهر مسجد هاشمی، کانون و‌مسجد امیرالمومنین(ع) دولت آباد در کرمانشاه و کانون مرصاد مسجد المهدی(عج) دالاهو، کانون عاشورا مسجد حضرت محمد رسول الله در روستای قزانچی و کانون شهید بهشتی مسجد جامع سرپل ذهاب به این امر اختصاص یافته اند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به اختصاص یک روز حقوق کارکنان این اداره به سیل زدگان، گفت: به منظور بازدید میدانی از نحوه کمک رسانی به هموطنانمان سیل زده و سرکشی از آسیب دیدگان این حادثه تلخ، در هفته جاری به منطقه دره شهر واقع در استان لرستان سفر خواهیم کرد.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام