قول وزیر ارشاد برای حمایت از نهادهای مهدوی/همکاری ستاد کانون های مساجد در تربیت کارشناس مهدوی


قول وزیر ارشاد برای حمایت از نهادهای مهدوی/همکاری ستاد کانون های مساجد در تربیت کارشناس مهدوی

حجت الاسلام نصوری از قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تسهیل و تسریع تخصیص بودجه به فعالیت های مهدوی خبر داد و گفت: ستاد کانون های مساجد کشور در تربیت نیرو برای راه اندازی مهدهای کودک مهدوی همکاری می کند.

حجت الاسلام «محمدرضا نصوری» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به دیدار نوروزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین «محسن قرائتی» و اعضای بنیاد مهدی موعود(عج) و مرکز تخصصی مهدویت، اظهار کرد: این دیدار عصر روز گذشته (یکشنبه، 18 فروردین ماه) برگزار شد.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت تصریح کرد: در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی»، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی مساجد کشور هم در آن حضور داشت، مطالبات نهادها و فعالان مهدوی مطرح شد و وزیر ارشاد نسبت به تحقق آنها قول های مساعدی داد.

حجت الاسلام نصوری اضافه کرد: با توجه به حذف بودجه مستقل نهادها و دستگاه های فرهنگی مذهبی از سال گذشته و تمرکز این بودجه ها ذیل نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد مهدی موعو(عج) و مرکز تخصصی مهدویت برآورد بودجه ای را برای فعالیت ها و اهداف مدنظر تهیه و به وزیر ارشاد ارائه کردند.

وی درباره الزامات تخصیص بودجه در حوزه مهدویت، بیان کرد: تربیت نیروی متخصص و آموزش عموم مردم از اقشار مختلف، تبلیغ و ترویج از طرقی همچون تولید محصولات فرهنگی، پژوهش و تولید محتوا و نرم افزار و انجام کارهای بر زمین مانده از محورهایی است که برای تخصیص اعتبار معرفی شده اند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه بودجه به سهولت در اختیار مراکز فرهنگی قرار نمی گیرد، گفت: اما در دیدار روز گذشته دکتر صالحی قول مساعد دادند تا روند تخصیص بودجه به فعالیت های مهدوی سرعت و سهولت بیابد.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به رایزنی های گذشته مرکز تخصصی مهدویت با ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، ابراز کرد: کانون های مساجد ظرفیت توانمندی برای فرهنگسازی در حوزه مهدویت هستند، مرکز تخصصی محتوایی را برای ائمه جماعات تهیه کرده که کانون ها نیز می توانند از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مسجد ظرفیت فوق العاده ای برای تبلیغ و ترویج معارف مهدوی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید مرکز تخصصی مهدویت بر تربیت نیرو به منظور احداث مهدهای کودک در شهرها و حتی روستاها، ستاد عالی کانون های مساجد در این باره قول های مساعدی برای همکاری داده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !