نیکو روزبرگ: رفتار فراری با چارلز لکلرک بیش از حد زننده بود


فرمول یک ایران – نیکو روزبرگ، قهرمان سابق فرمول یک معتقد است که دستور تیمی فراری برای چارلز لکلرک در مسابقه چین واقعا ناعادلانه بوده است. فراری رکورد صد در صدی استفاده از دستور تیمی در فصل جاری را با دادن یک دستور تیمی دیگر در چین حفظ کرد. در اوایل مسابقه به چارلز لکلرک در رادیو تیمی گفته شد که اجازه عبور به سباستین فتل را بدهد. فتل بعد از جابجا...

فرمول یک ایراننیکو روزبرگ، قهرمان سابق فرمول یک معتقد است که دستور تیمی فراری برای چارلز لکلرک در مسابقه چین واقعا ناعادلانه بوده است.

فراری رکورد صد در صدی استفاده از دستور تیمی در فصل جاری را با دادن یک دستور تیمی دیگر در چین حفظ کرد. در اوایل مسابقه به چارلز لکلرک در رادیو تیمی گفته شد که اجازه عبور به سباستین فتل را بدهد. فتل بعد از جابجا شدن با لکلرک از او سریع‌تر بود اما نه به قدری که بتواند فشاری به رانندگان مرسدس بیاورد. در نهایت مرسدس برای سومین بار متوالی در این فصل 1-2 کرد تا هزارمین گرندپری تاریخ فرمول یک با برتری لوئیس همیلتون و مرسدس پایان یابد. اما در طرف دیگر و در گاراژ مارانلویی ها این دستور تیمی باعث شد تا سومی و چهارمی بالقوه‌ی آن‌ها به کسب رده‌ی سوم برای فتل و پنجم شدن لکلرک بیانجامد.

راننده سابق مرسدس به اسکای گفت که رفتار فراری با راننده ی جوانش، زننده بوده است:

من درک می کنم که آن ها باید بعضی چیزها (استراتژی ها) را امتحان کنند اما آن ها با لکلرک بیش از حد زننده برخورد کرده اند.

الان فراری می بیند که”خب این استراتژی ما تفاوتی را ایجاد نکرد” اما این موضوع برای آن ها یک مشکل بزرگ و برای لکلرک واقعا ناعادلانه بوده است.

برای سباستین همه چیز درست بوده اما من برای لکلرک احساس خوبی ندارم. چارلز سریع بود و در مسابقه نیز سرعت لازم را داشت. سباستین وقتی از او عبور کرد، سریع تر نبود.

این واقعا روش خوبی برای او و پایان مسابقه نبود.

نیکو روزبرگ: رفتار فراری با چارلز لکلرک بیش از حد زننده بودنیکو روزبرگ: رفتار فراری با چارلز لکلرک بیش از حد زننده بود نیکو روزبرگ

قهرمان فصل 2016 فرمول یک در ادامه افزود که مرسدس در هر پیستی جلوتر از فراری است:

مرسدس در حال حاضر مدعی بزرگ فرمول یک است. آن ها بسیار سریع به نظر می رسند و فراری نیز فقط با مشکل در تقلاست. خودروی فراری از لحاظ آیرودینامیکی در جایگاه اشتباهی قرار دارد.

آن ها درگ کمی دارند و برای پیچ ها نیز داونفورس کافی را دارا نیستند و در آنجا زمان زیادی از دست می دهند. من در حال حاضر مرسدس را جلوتر از آن ها می بینم، در همه جا، حتی در بارسلونا! اما من واقعا امیدوارم که فراری خود را بالا بکشد زیرا می خواهیم کمی رقابت و حادثه مانند بحرین ببینیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت