نامزد ریاست جمهوری آمریکا:سیاست های ترامپ به نفع آمریکایی ها نیست


نامزد ریاست جمهوری آمریکا:سیاست های ترامپ به نفع آمریکایی ها نیست

تهران- ایرنا- نامزد دمکرات ریاست آمریکا با یادآوری اینکه سیاست های جنگ طلبانه ترامپ در جهت منافع مردم ایالات متحده نیست، گفت که دولت واشنگتن و نومحافظه کارانی که او را احاطه کرده اند به روشنی به دنبال تغییر نظام در کشورهایی چون ایران و ونزوئلا هستند.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، تولسی گابارد نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری ام اس ان بی سی گفت که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و نومحافظه کاران جنگ طلب که اطراف او را گرفته اند بدون پنهان کاری به دنبال تغییر حکومت در ونزوئلا و ایران هستند.
گابارد گفت که ترامپ سیاستی را در پیش گرفته که در جهت منافع مردم آمریکا نیست و به جنگ بسیار بسیار پرهزینه ختم خواهد شد.
وی همچنین درباره تناقض شعارهای انتخاباتی ترامپ مبنی بر مخالفت با جنگ های بی حاصل با حضور جنگ طلب هایی مثل جان بولتون در کابینه او، تاکید کرد: ما در وضعیتی هستیم با کابینه ای که پر از نومحافظه کاران جنگ طلب با پیشینه ای شناخته شده در هدایت آمریکا به یک تغییر رژیم پس از دیگری است.
گابارد افزود: این اقدام های با هزینه های هنگفت بر زندگی آمریکایی ها و تریلیون ها دلار از جیب مالیات پردازان آمریکایی و همچنین جان ها، رنج ها و نابودی مردم کشورهایی که ما این جنگ ها را در آن ها به راه انداختیم انجام می شود.
رئیس جمهوری آمریکا در آخرین اقدام خصمانه علیه ایران، روز دوشنبه 19 فروردین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد.
در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت واشنگتن را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی ایالات متحده موسوم به «سنتکام» را به عنوان گروه های تروریستی شناسایی کرد.
شورای عالی امنیت ملی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در اقدام متقابل در برابر اقدام غیرقانونی و نابخردانه آمریکا اعلام می‌کند که رژیم ایالات متحده آمریکا را «دولت حامی تروریسم» و «فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام» و تمام نیروهای وابسته به آن را «گروه تروریستی» می‌داند.
همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه با 204 رای موافق، 2 رای مخالف و بدون رای ممتنع از 207 نماینده حاضر با کلیات طرح دو فوریتی اقدام متقابل در برابر اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالات متحده آمریکا موافقت کردند.
شبد**9416**1010

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته