بارسلونا 3 - 0 منچستریونایتد؛ مسی کار تیم سولسشائر را تمام کرد


بارسلونا 3 - 0 منچستریونایتد؛ مسی کار تیم سولسشائر را تمام کرد

بارسلونا در شب درخشش لیونل مسی موفق شد با حذف نماینده انگلیس به نیمه نهایی صعود کند.

بارسلونا در شب درخشش لیونل مسی موفق شد با حذف نماینده انگلیس به نیمه نهایی صعود کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های بارسلونا و منچستریونایتد از ساعت ۲۳:۳۰ در دور برگشت یک چهارم لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳-۰ به سود بارسلونای میزبان تمام شد. بارسا بدین ترتیب در مجموع دو بازی با نتیجه ۴-۰ به نیمه نهایی صعود کرد.

یونایتد در همان دقیقه اول بازی نزدیک بود روی پاس در عمق پوگبا و توسط رشفورد به گل برسد اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه تراشتگن خورد. تیم مهمان که بازی را سریع آغاز کرده بود نزدیک بود لحظاتی بعد صاحب یک فرصت خوب دیگر شود اما مک تومینای نتوانست در داخل محوطه پاس رشفورد را به خوبی مهار کند.

بارسا در دقیقه ۱۰ به دلیل خطای فرد روی راکیتیچ صاحب پنالتی شد اما داور پس از بازبینی تصاویر نظرش را عوض کرد و دستور به ادامه بازی داد. در حالی که بازی با برتری یونایتد دنبال می شد این بارسا بود که در دقیقه ۱۶ روی اشتباه اشلی یانگ و درخشش مسی به گل رسید. یانگ توپ را خوب دور نکرد تا مسی توپ را در کنار محوطه بگیرد و با حرکت به سمت دروازه با یک ضربه زیبای توپ را به گوشه دروازه دخیا بفرستد.

مسی تنها ۴ دقیقه بعد روی اشتباه بزرگ دخیا به گل دوم خودش هم دست یافت. ستاره آرژانتینی بار دیگر از پشت محوطه جریمه دروازه را هدف گرفت و دخیا در عین ناباوری نتوانست توپ را خوب جمع کند و تو از زیر دستانش وارد دروازه شد. بارسا در لحظات پایانی نیمه اول روی پاس رو به بیرون آلبا و با ضربه روبرتو نزدیک بود به گل سوم برسد اما دخیا این بار با یک عکس العمل خوب دروازه اش را بسته نگه داشت.

تیم میزبان در دقیقه ۶۱ با شوت تماشایی کوتینیو از پشت محوطه جریمه به گل سوم خودش هم رسید تا خیال والورده از صعود تیمش راحت شود. مسی لحظاتی بعد روی شلوغی محوطه جریمه نزدیک بود با یک ضربه برگردان گل بزند اما توپ با اختلافی اندک به بیرون رفت.

یونایتد در دقیقه ۹۰ بازی نزدیک بود روی سانتر دالو و با ضربه سر سانچز یکی از گل ها را جبران کند اما تراشتگن با یک عکس العمل خوب دروازه اش را بسته نگه داشت.

۲۰۳۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403