ون لکسوس LM معرفی شد


ون لکسوس LM معرفی شد

لکسوس به‌تازگی مینی‌ون جدیدی با نام LM معرفی کرده که جذابیت‌های ظاهری فراوانی دارد. این ون برای سفرهای کاری و صاحبان کسب‌وکار طراحی شده است.

شرکت لکسوس به‌تازگی محصولی رونمایی کرده که با تمامی خودروهایش تفاوت دارد و تعجب همگان را برمی‌انگیزد. همان‌گونه که از تیزر‌های این خودرو مشخص بود، لکسوس ون لوکس جدیدی معرفی کرده است. جلوپنجره این خودرو آن‌قدر بزرگ است که جلوپنجره‌ی بی‌ام‌و سری ۷ درمقابل آن به‌چشم نمی‌آید.

ون لکسوس LM معرفی شد

زه‌های کرومی قرار گرفته در جلو و کنار و عقب بدنه نشان از آن دارد که با ون معمولی سروکار نداریم. مانند تمامی خودروهای لوکس دیگر، جادوی لکسوس در داخل این ون نمایان می‌شود که لکسوس از آن به‌عنوان «چینش چهارنفره‌ی مزین‌شده» نام می‌برد. با تمرکز بر سفرهای کاری داخل شهری برای صاحبان کسب‌و‌کار، نسخه‌ی چهارسرنشین این خودرو به‌همراه دو صندلی قابل‌تنظیم با تهویه‌ی هوا عرضه می‌شود که با بهره‌گیری از فوم مخصوص، راحتی‌ مبل را دراختیار سرنشین قرار می‌دهد.

ون لکسوس LM معرفی شد

نسخه‌ی هفت‌سرنشین از ون LM لکسوس را هم می‌توان سفارش داد که از دو صندلی در دو ردیف اول و ۳ صندلی در ردیف آخر بهره می‌برد. به‌گفته‌ی لکسوس، این نسخه از ون LM هم برای استفاده‌ی راحت از سفر‌های کاری کاربرد دارد؛ اما بیشتر برای مسافرت‌های خانوادگی طراحی شده است. با بهره‌گیری از سیستم تعلیق لکسوس ES سدان، به‌ویژه کمک‌فنر‌های مخصوص، سرنشینان این ون لوکس به‌سختی متوجه پستی‌وبلندی‌های جاده خواهند شد.

ون لکسوس LM معرفی شد

از ویژگی‌های جذاب ون لکسوس LM می‌توان به صفحه‌نمایش ۲۶ اینچی، پارتیشن‌بندی شیشه‌ای برای سرنشینان عقب، ساعت آنالوگ با طراحی کلاسیک و فضای قراردهی چتر مانند خودروهای رولزرویس اشاره کرد. همچنین، با استفاده از یخچالی کوچک، فضای مناسب برای قراردادن نوشیدنی و مواد خوراکی وجود دارد.

ون لکسوس LM معرفی شد

باتوجه‌به بازار، خریداران ون لوکس LM می‌توانند این خودرو را در دو نمونه‌ی LM 350 با موتور ۳.۵ لیتری و LM 300h با موتور ۲.۵ لیتری هیبریدی ۴ سیلندر و در دو نسخه‌ی دیفرانسیل‌جلو یا چهارچرخ متحرک سفارش دهند. شرکت لکسوس در ابتدا ون لوکس LM را برای بازار چین و سپس، سایر کشورهای آسیایی با رنگ‌های سفیدوسیاه عرضه خواهد کرد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست؛ اما حتما قیمت این خودرو تفاوت چشمگیری با ون معمولی تویوتا خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟